At forkæle kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. september 2011

1012lmp

Ja jeg vil RIGTIG RIGTIG gerne forkæle kæresten i dag men ved ikke helt vhad jeg skal finde på..!

Han kommer ikke hjem før efter aftensmad så kan ikke lave ham noget god mad... massage får han tit... What to do girls?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

1012lmp

slet ingen der har nogle gode ideer?

Anmeld

5. september 2011

L.J.L

1012lmp skriver:

Ja jeg vil RIGTIG RIGTIG gerne forkæle kæresten i dag men ved ikke helt vhad jeg skal finde på..!

Han kommer ikke hjem før efter aftensmad så kan ikke lave ham noget god mad... massage får han tit... What to do girls?

bag en god kage og køb noget lækkert is, og lav en dejlig desert som i kan dele i aften sammen med Robinson Ekspeditionen (Eller lej en god romantisk film og køb en bunke slik, eller lav nogle sunde snacks som alternativ)

Anmeld

5. september 2011

Baby_girl2011

1012lmp skriver:

eller op i noget frækt og lækkert undertøj og rigtig forkæl ham med en rigtig fræk omg sex.. Eller noget i den stil

Anmeld

5. september 2011

Camillakn

1012lmp skriver:

Det kommer jo os lidt an på hvordan forkæle .

Er vi ovre i det frække hjørne eller bare hygge hjørnet?

Det frække den er nok lidt lettere, hop i noget frækt tøj en lille lap dance og bare gøre det han kan li.. 

Hvis jeg forkæler manden herhjemme er det nok en massage som han bestemt ikke får særlig tit, Heh.. Nussen, gør hytten lækker, tænder stearin lys, laver vildt lækkert mad, bager noget godt i køkkenet og nogle gange bestiller jeg billetter til en film som jeg ved han gerne vil se .. Tager noget frækt tøj på lige efter hans smag, og tilfredsstiller ham i sengen frem for mig selv. Så har min mand fået en komplet forkælelses aften herhjemme .. heh

Anmeld

5. september 2011

1012lmp

Problemet er bare at vi hygger med film næste hver gang vi ses.. og vi skal desuden se Robinson.. men synes bare vi gør den slags altid.. giver det mening.. alle de hyggelige ting der laver vi ofte..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.