Blå læber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.729 visninger
19 svar
0 synes godt om
5. september 2011

Anonym trådstarter

Har nu prøvet to gange at min datter vågner om aftnen og når vi tager hende op opdagede vi hun havde blå læber og var kold. Har self varmet hende med det samme og efter noget tid går det væk. Hun plejer og sove igennem fra 20 tiden, så det er usædvanligt hun vågner der. Kæresten prøvede igår og tage øret mod hendes ryg og synes hun lød hvæsende.
Skal vi bare give hende mere tøj på? Hun havde det på som hun plejer. Kan det være vejrtrækningen den er galt med?

Kom i tanke om min svigermor havde fortalt at hendes søn nogle gange fik blå læber og der var det fordi han ikke trak vejret!

Er bekymret for om det kan være det, men samtidig virkede det "bare" som om hun frøs?

Hvad ville i sige gøre?  

Hun er 7 mdr...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

B&J

Jeg ville ringe til min læge så jeg kunne finde ud af hvad det er, for det lyder ikke særligt godt

håber i finder ud af hvorfor hun får blå læber kæmpe krammer

Anmeld

5. september 2011

baby012

Anonym skriver:

Har nu prøvet to gange at min datter vågner om aftnen og når vi tager hende op opdagede vi hun havde blå læber og var kold. Har self varmet hende med det samme og efter noget tid går det væk. Hun plejer og sove igennem fra 20 tiden, så det er usædvanligt hun vågner der. Kæresten prøvede igår og tage øret mod hendes ryg og synes hun lød hvæsende.
Skal vi bare give hende mere tøj på? Hun havde det på som hun plejer. Kan det være vejrtrækningen den er galt med?

Kom i tanke om min svigermor havde fortalt at hendes søn nogle gange fik blå læber og der var det fordi han ikke trak vejret!

Er bekymret for om det kan være det, men samtidig virkede det "bare" som om hun frøs?

Hvad ville i sige gøre?  

Hun er 7 mdr...

>Jeg ville kontakte en læge, det kan jo nemt være fordi der er nogen problemer med vejrtrækningen .. 

Anmeld

5. september 2011

1012lmp

Ville ikke male fanden på væggen inden der var en afklaring men ville KLAR søge læge med det... tror ikke det er fordi hun ikke trækker vejret men hvis ikke hun får luft nok.. f.eks. pga astma eller noget andet kan det godt give blå læber.

Anmeld

5. september 2011

-Sigrid-

Jeg syntes også du skal kontakte lægen, for det er aldrig rart.

Men jeg kan fortælle at min lillebror også tit fik blå læber indtil han blev 10 år, og det var bare fordi han frøs 

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jeg ville ringe til min læge så jeg kunne finde ud af hvad det er, for det lyder ikke særligt godt

håber i finder ud af hvorfor hun får blå læber kæmpe krammer

det var det jeg var bange for. Så det kan sagtens være vejrtrækning selvom det minder og kulde?

Anmeld

5. september 2011

håber snart det er os

Søg læge nu

Anmeld

5. september 2011

B&J

Anonym skriver:

det var det jeg var bange for. Så det kan sagtens være vejrtrækning selvom det minder og kulde?

jamen det kan jo være hun lider af noget så hun stopper med at trække vejre eller jamen jeg vil ikke gøre dig bange for jeg ved det ikke men kan også være hun bare smider dynen og begynder at fryse men jeg vil stadig ringe til lægen nu og få en akut tid

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

Så har jeg ringet hun lød ikke som om det var noget så tror egentlig bare de vil have os derned for min skyld?
Men vi har fået tid idag kl 15.

Anmeld

5. september 2011

B&J

Anonym skriver:

Så har jeg ringet hun lød ikke som om det var noget så tror egentlig bare de vil have os derned for min skyld?
Men vi har fået tid idag kl 15.

hvordan gik det ved lægen??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.