Tør man håbe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. september 2011

bubba

Ja, som overskriften lyder ved jeg ikke helt om jeg tør håbe på at jeg er gravid.. Men har en uge til testdag og har haft ondt i maven i den ene side de sidste par dage, ikke særlig meget, men har kunnet mærke at jeg var i live og i går begyndte jeg at have mørkt udflåd og i dag bløder jeg.. Har aldrig i mit liv været glad for at bløde (hvem har det?), men lige i disse dage er det simpelthen det bedste.. men iiih, hvor er der lang tid til testdag.!! Hvor tidligt kan jeg mon teste.. Hvornår testede I positivt?

kh bubba

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Lisbeth1985

bubba skriver:

Ja, som overskriften lyder ved jeg ikke helt om jeg tør håbe på at jeg er gravid.. Men har en uge til testdag og har haft ondt i maven i den ene side de sidste par dage, ikke særlig meget, men har kunnet mærke at jeg var i live og i går begyndte jeg at have mørkt udflåd og i dag bløder jeg.. Har aldrig i mit liv været glad for at bløde (hvem har det?), men lige i disse dage er det simpelthen det bedste.. men iiih, hvor er der lang tid til testdag.!! Hvor tidligt kan jeg mon teste.. Hvornår testede I positivt?

kh bubba

Lisbeth

Anmeld

5. september 2011

bubba

Lisbeth1985 skriver:

Lisbeth

tak jeg håber virkelig også.! :-)

Anmeld

5. september 2011

ønskebørn74

bubba skriver:

kh bubba

UUUUUUUUHHHHHH SPÆNDENDE!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

5. september 2011

ønskebørn74

bubba skriver:

kh bubba

Er nysgerrig... er du til ægscanninger ved hjemmerul???

Anmeld

5. september 2011

bubba

ønskebarn74 skriver:

Er nysgerrig... er du til ægscanninger ved hjemmerul???

Ja, det er jeg :-) i hvert fald her første gang.. i næste måned skal vi gætte ÆL-tidspunktet selv, da ÆL dagen burde være det samme hver måned

Anmeld

6. september 2011

Nessie

Spændende, spændende  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.