Cakepops første forsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.683 visninger
22 svar
0 synes godt om
5. september 2011

L.J.L

Uha, første tråd i kagekategorien

Er absolut ikke den store kagebager, men jeg ville forsøge mig med nogle fine cakepops til min nevøs 3 års fødselsdag, det ser jo slet ikke så svært ud! Og det var det egentlig heller ikke, men overtrækschokoladen opgav jeg lidt tilsidst. Den var alt for tyktflydende til at få pæn og en glat overflade

Jeg bruger det der candy melts, men hvordan får jeg det mere tyndtflydende? Jeg har smeltet det over vandbad.

Et billede af dagens udfordring, og ja det er altså min første gang, så ved godt der er MASSER af plads til forbedring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Buckley

Sikke fine :-)

Anmeld

5. september 2011

L.J.L

Moster til 15 skriver:

Sikke fine :-)

Tak søs, men de er vidst ikke så fine men de var sjove at lave!

Anmeld

5. september 2011

Dot D

Sikke fine, søde farver 

Jeg har set et trick, hi hi, har endnu ikke afprøvet det... Men når du har smeltet dine Candy Melts, så tager du en lille klat Palmin og rører den i, så den smelter, det gør det mere "tyndtflydende" og nemmere at få pænt

Anmeld

5. september 2011

L.J.L

Dot D skriver:

Sikke fine, søde farver 

Jeg har set et trick, hi hi, har endnu ikke afprøvet det... Men når du har smeltet dine Candy Melts, så tager du en lille klat Palmin og rører den i, så den smelter, det gør det mere "tyndtflydende" og nemmere at få pænt

Ihhh tusind tak for tricket det må altså prøves! Syntes det var noget værre noget at arbejde med

Tak for rosen Det betyder jo meget når det kommer fra sådan en dygtig kagebager!!!

Anmeld

5. september 2011

Vial

Dot D skriver:

Sikke fine, søde farver 

Eller smagsneutral olie ;-)

Synes de er fine!

Anmeld

5. september 2011

L.J.L

KaMa skriver:

Eller smagsneutral olie ;-)

Synes de er fine!

Tak for tippet!

Anmeld

5. september 2011

Dot D

L.J.L skriver:

Ihhh tusind tak for tricket det må altså prøves! Syntes det var noget værre noget at arbejde med

Tak for rosen Det betyder jo meget når det kommer fra sådan en dygtig kagebager!!!

Det var så lidt

Anmeld

5. september 2011

K&S

L.J.L skriver:

Uha, første tråd i kagekategorien

Er absolut ikke den store kagebager, men jeg ville forsøge mig med nogle fine cakepops til min nevøs 3 års fødselsdag, det ser jo slet ikke så svært ud! Og det var det egentlig heller ikke, men overtrækschokoladen opgav jeg lidt tilsidst. Den var alt for tyktflydende til at få pæn og en glat overflade

Jeg bruger det der candy melts, men hvordan får jeg det mere tyndtflydende? Jeg har smeltet det over vandbad.

Et billede af dagens udfordring, og ja det er altså min første gang, så ved godt der er MASSER af plads til forbedring

Uuuuh, jeg skulle også forsøge mig med popcakes for første gang i lørdags til Antons 1-års fødselsdag, meeeen jeg måtte også opgive candymelts´ne - det var simpelthen alt for tykt at arbejde med

Jeg så en video på YouTube og hun stak bare lige pinden med kage ned i de smeltede candymelts og kunne snildt hive den op igen

Skønt med nogle gode fif til næste gang (hvis jeg vover mig ud i det igen)

Anmeld

5. september 2011

L.J.L

K&S skriver:

Uuuuh, jeg skulle også forsøge mig med popcakes for første gang i lørdags til Antons 1-års fødselsdag, meeeen jeg måtte også opgive candymelts´ne - det var simpelthen alt for tykt at arbejde med

Jeg så en video på YouTube og hun stak bare lige pinden med kage ned i de smeltede candymelts og kunne snildt hive den op igen

Skønt med nogle gode fif til næste gang (hvis jeg vover mig ud i det igen)

Den video har jeg også set Men er stensikker på at hendes var noget tyndere end den candymelt jeg brugte, for her fungerede det slet ikke at stikke pinden lige ned og op igen, og da slet ikke det der med at banke overskydende overtræk af hmm...

Må prøve med palmin næste gang, som Dot anbefaler.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.