Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa Da vi lige er flyttet for 2 mdr siden, er jeg endnu ikke begyndt at dekorere prinsessens børneværelse Jeg vil gerne denne gang have malet nogle disney figurer eller andet på væggen. Men jeg kan ikke male af fri hånd!! Er der nogen der kender et trick til at få et billede op på væggen?? Sidste gang havde hun sommerfugle og prinsesse kroner. Men den her gang vil jeg gerne lave noget lidt mere spændende. Hun bliver jo hurtigere større Det skal lige siges at stickers er ikke en mulighed, for det har hun lige nu, og hver gang jeg forlader rummet sidder hun og nullre dem af Og hvis jeg sætter den længere oppe vil hun jo ikke kunne sidde og kigge på dem Hvis i har andre gode ideer til børneværelset i gerne vil dele ud af, modtages de med kyshånd Knus Pernille
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ville sige en overhead, men nu er det jo ikke lige sådan en fætter man ligger inde med, med mindre man neglede en fra folkeskolen (hvilket man jo nok ikke gjorde)her hjemme har ungerne 4 billeder til sammen, 3 poul pava og et hjemmegjort, så jeg er nok ikke den største inspirationskilde hvad det angår...hvad men en tavle på væggen som i kan tegne på?lillebror har en billig madres fra ikea til at hoppe på. på væggen ved madressen har vi hængt et spejl op så han kan se sig selv når han hopper. super for motorikken. (ideen er tyv stjålet fra vuggestuen) begge mine unger elsker at stå der inde og kigge på sig selv og hinanden
//Natascia
En overhead kan du bruge, det er nemt og så kan du jo stort set selv vælge hvad du vil have på væggen.... - mon ikke man kan leje sådan en, måske på biblioteket ?
god arbejdslyst...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128