Vokseværk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. september 2011

NLME<3

Hey i skønne kvinder  Håber sådan at nogle af jer har nogle gode råd  Vores søn på knap to år, har så super ondt når han har vokseværk, han vågner somregl af det lige når vi skal til og i seng, og nogle dage kommer vi først i seng kl fem om natten. Han er så udmattet af at græde at han tilsidst bare falder i søvn hos en af os. Nu havde han det i nat og det er 4 gang på tre uger. Det er så synd for ham, og vi ved ikke længere hvad vi skal gøre når han får det sådan, han er så ked af det og siger: av ben av ben... hele tiden. han er vokset næten 3 cm den sidste mdr. Jeg havde selv rigtig rigtig ondt da jeg havde det da jeg var lille og helt op i mine teenage år, så jeg kan selv huske hvordan det var. Håber sådan at i har nogle gode fif til hvordan man kan gøre for at han måske bare får lidt mindre ondt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

StineW

NLME<3 skriver:

Hey i skønne kvinder  Håber sådan at nogle af jer har nogle gode råd  Vores søn på knap to år, har så super ondt når han har vokseværk, han vågner somregl af det lige når vi skal til og i seng, og nogle dage kommer vi først i seng kl fem om natten. Han er så udmattet af at græde at han tilsidst bare falder i søvn hos en af os. Nu havde han det i nat og det er 4 gang på tre uger. Det er så synd for ham, og vi ved ikke længere hvad vi skal gøre når han får det sådan, han er så ked af det og siger: av ben av ben... hele tiden. han er vokset næten 3 cm den sidste mdr. Jeg havde selv rigtig rigtig ondt da jeg havde det da jeg var lille og helt op i mine teenage år, så jeg kan selv huske hvordan det var. Håber sådan at i har nogle gode fif til hvordan man kan gøre for at han måske bare får lidt mindre ondt 

Årh det lille pus. Jeg kan huske det fra mig selv.

Kan I ikke give ham lidt børnepanodil når det er værst?

Det vil vi andre jo også tage hvis vi har meget ondt.

Knus Stine

Anmeld

5. september 2011

Kamulla

Varme omslag tager nogle smerter samt panodil.. så nar han har det så slemt ville jeg smertedække med panodil eller pamol, og førge for varme onslag på problemområderne 

god bedring med den lille fyr

Anmeld

5. september 2011

Hasselnødden

Tænker også varme omslag, I kan få varmedunke i Tiger-butikkerne, massage og børnepanodil. Jeg ved ikke hvordan det føles og har ingen erfaring med det, så jeg spørger bare ud i det blå - kiropraktor?

Får godt nok ondt af den lille fyr, det lyder slet ikke spor rart for nogen af jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.