Wuuhuuu.. Æg til oplægning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. september 2011

DreamChild

Hvor er jeg bare glad

Vi er lige blevet ringet op at der er et æg til oplægning, og måske 1 eller 2 til frys. Vi skal være der kl 11.00.

Vi har som nogen af jer ved været med i et forsøg, som jeg ikke kan huske hvad hedder, noget med Blasttocyst Og jeg har været meget nervøs for om der overhovdet var nogle æg der ville overleve ud af de 10 æg jeg fik taget ud.

Men Juhuuuu nu er jeg bare så lettet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Muhmi

Wuhuuuu!! Håber da at der er én af dem der bliver til en lille spirre

Anmeld

5. september 2011

Kay

Neeeejjj hvor skønt

Anmeld

5. september 2011

ønskebørn74

DreamChild skriver:

Hvor er jeg bare glad

Vi er lige blevet ringet op at der er et æg til oplægning, og måske 1 eller 2 til frys. Vi skal være der kl 11.00.

Vi har som nogen af jer ved været med i et forsøg, som jeg ikke kan huske hvad hedder, noget med Blasttocyst Og jeg har været meget nervøs for om der overhovdet var nogle æg der ville overleve ud af de 10 æg jeg fik taget ud.

WEEEEEHOOOOOOOOOOOO!!!! TILLYKKE SØDE!!!!!!!

Anmeld

5. september 2011

Lisbeth1985

DreamChild skriver:

Hvor er jeg bare glad

Ihh, hvor dejligt Tillykke

Lisbeth

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.