Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er under nedregulering og satser på at starte på homonerne d 16 sep .....bivirkningerne er kommet træt træt træt .
Er der andre herinde som skal ha æg ud i slutningen af sep ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ønskebarnet skriver: Er under nedregulering og satser på at starte på homonerne d 16 sep .....bivirkningerne er kommet træt træt træt . Er der andre herinde som skal ha æg ud i slutningen af sep ?
Ja det skal jeg!
Jeg startede på nedregulering d. 25. august har nu fået mens... hvilket betyder jeg kan starte på hormoner som planlagt på torsdag d. 8. sep. og ÆU forhåbentlig ca 23. sep...
Jeg glæder mig til at følge dig og alt mulig held og lykke med ønskebebs
Jeg skal starte på nedreguleringen d.16 september, så er lidt bagefter dig
Jeg for, at det lykkes for jer
Lisbeth
Jeg starter på nedregulering d. 7. september, så jeg er også lidt bagud... Det er mit første forsøg, så det er helt nyt.
Heg krydser fingre for jer
Line11 skriver: Ja det skal jeg! Jeg startede på nedregulering d. 25. august har nu fået mens... hvilket betyder jeg kan starte på hormoner som planlagt på torsdag d. 8. sep. og ÆU forhåbentlig ca 23. sep... Jeg glæder mig til at følge dig og alt mulig held og lykke med ønskebebs
Jeg startede d 2 sep så er lige lidt bagefter dig .
Altid rart man kan følges med andre herinde .
Lisbeth1985 skriver: Jeg skal starte på nedreguleringen d.16 september, så er lidt bagefter dig Jeg for, at det lykkes for jer Lisbeth
jamen vi tager den da alle sammen.............det er f vores tur nu .
Så alt hvad jeg kan for os alle
Putomanen skriver: Jeg starter på nedregulering d. 7. september, så jeg er også lidt bagud... Det er mit første forsøg, så det er helt nyt. Heg krydser fingre for jer
Håber det lykkes for jer i første forsøg .
Ønskebarnet skriver: Håber det lykkes for jer i første forsøg .
Mange tak Vi må håbe, at september er en lykkens måned for os
Jeg håber på at få lov til at starte nedregulering i slutningen af september. Får min mens idag eller imorgen, også må vi se om der er plads!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128