Han vil ik lade mig gå!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

819 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. september 2011

Anonym trådstarter

Hjælp piger! Han er håbløs! Min kæreste igennem 1år vil ikke give slip på mig..... Kan virkelig ik mere. Har sagt til ham at det er slut men han vil bare overhovedet ikke acceptere det... Har i et stykke tid ikke haft nogen følelser for ham og slutter det nu fordi jeg ik føler at jeg kommer videre... Men han nærmest tvinger mig til at blive hos ham. Jeg aner ik hvad jeg skal gøre... Det for meget det her nu han trækker mig ned med hans ord og svinger mig rundt om hans lille finger fordi jeg får dårlig samvittighed over at han er sådan....!!!!! Hjælp!!!!! Sry at det bliver så rodet det skrevet med telefonen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Hjælp piger! Han er håbløs! Min kæreste igennem 1år vil ikke give slip på mig..... Kan virkelig ik mere. Har sagt til ham at det er slut men han vil bare overhovedet ikke acceptere det... Har i et stykke tid ikke haft nogen følelser for ham og slutter det nu fordi jeg ik føler at jeg kommer videre... Men han nærmest tvinger mig til at blive hos ham. Jeg aner ik hvad jeg skal gøre... Det for meget det her nu han trækker mig ned med hans ord og svinger mig rundt om hans lille finger fordi jeg får dårlig samvittighed over at han er sådan....!!!!! Hjælp!!!!! Sry at det bliver så rodet det skrevet med telefonen...

Du bliver nødt til at finde ressourcerne til at gennemtrumfning din beslutning... Få opbakning af familie og venner. Smid ham ud hvis boligen er din, og ellers flyt til en veninde eller find en anden bopæl hurtigst muligt. Skift evt Tlf nr og få hemmelig adresse, hvis han har sygelige tendenser, og og du ikke har børn der kan komme i klemme... Og hvis han truer med selvmord (har jeg fx prøvet en x truede med) så sig direkte til ham at det jo er hans liv og hans valg, det kan du ikke tage ansvar for - og tro på det! Skulle han gøre alvor af sine trusler, ER det jo hans valg...

Anmeld

5. september 2011

Pige2009

Holbæktrunten skriver:

Du bliver nødt til at finde ressourcerne til at gennemtrumfning din beslutning... Få opbakning af familie og venner. Smid ham ud hvis boligen er din, og ellers flyt til en veninde eller find en anden bopæl hurtigst muligt. Skift evt Tlf nr og få hemmelig adresse, hvis han har sygelige tendenser, og og du ikke har børn der kan komme i klemme... Og hvis han truer med selvmord (har jeg fx prøvet en x truede med) så sig direkte til ham at det jo er hans liv og hans valg, det kan du ikke tage ansvar for - og tro på det! Skulle han gøre alvor af sine trusler, ER det jo hans valg...

Helt enig. Du bliver nødt til selv at tage action og ansvar for eget liv

Anmeld

5. september 2011

LilyMarleen

Det er meget mærkelig med sådanne forhold, egentligt - For jeg begriber da ikke, at der kan sidde et menneske (flere-mange) som godt vil være sammen med et andet menneske, som konstant kommer med udmeldinger om at personen ikke gider at være sammen med ham/hende længere. Men bare bliver ved med at holde fast i noget som ikke er der. 

Og jeg har faktisk selv siddet i sådanne forhold selv 2 gange. Hvor de ikke ville forsvinde ud af mit liv, selvom jeg meldte ud at jeg ikke ville længere, ret så kraftigt !! RIGTIG mange gange. 

Problemet for mit vedkommende med at være hård og led, var jo at jeg var glad for dem på det venskabelige plan. Men med de udmeldinger jeg kom med, så burde de forstå et vink med en vognstang.

1.ste gang, rejste jeg til sidst.

2. gang. rejste han selv. - Uden varsel, uden ord- og uden kontakt i flere måneder, nærmere et ½ år. Han var bare VÆK.. Det var faktisk et hårdt slag. For det var som om at han var død.

- Men alt dette er heldigvis mange år siden. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.