Har jeg mistet følelsen ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. september 2011

Anonym trådstarter

Ved slet ikke hvor jeg skal starte eller slutte ..

Jeg kender ikke mine følelser for min kæreste længere, hvis man spurgte mig for 2 måneder siden, kunne jeg slet ikke leve uden ham, han er/var min bedste ven, min eneste ene og hele min verden .. Men nu er han begyndt at lyve for mig, tager ham i det, men han benægter og siger jeg skal komme med et eksempel, hvad han har løjet om, så kommer jeg med et, så siger han, at det var bare en hvid løgn, for han ved at jeg bliver såret af det og han gider ikke til og diskutere med mig. Han har lige været i norge og arbejde.. Spurgte ham da han kom hjem om han havde mødt nogle piger eller snakket med nogle piger i norge, hvilket han siger nej til.. Fin nok, troede også på ham.

Han er X - hun er Y ..

Lige indtil i dag hvor jeg fik en mail af en af mine veninder der bor i norge der spørger om jeg stadig er sammen med X og hvordan det går med os, hvilket jeg så svare ja til at vi stadig er sammen og det går godt . Hun (min veninde) spørger så hvor længe X har været i norge .. Jeg undre mig self over at hun ved det, hvor skulle hun vide det fra ??..

Det viser sig så at en af hendes veninder (y) i norge, har mødt X nu da han var afsted og de har vekslet tlf nr osv .. X har sagt nej til Y at X ikke har Facebook, men da min veninde går ind på min profil på FB, kan Y genkende X og siger at det er ham, Y havde mødt ..

Så tænker jeg så.. hvad fanden skal jeg tro?

At de bare har mødes og intet lavet eller skal jeg sige det til ham ?? Er nået til det punkt at jeg ikke kender mine følelser længere, føler mig udmattet og orker virkelig ikke at høre på flere løgne, elelr ved jo ikke om han taler sandt eller om det er endnu en hvid løgn han kommer med .. Og nu står han og skal til Skagen i nat at arbejde i en uge..

Hvad skal jeg gøre ?? Hjælp mig.. Er virkelig LOST.. Er jeg for "beskyttende" eller reagere jeg normalt ??

UNDSKYLD AT DET BLEV LIDT LANGT  :// ..

Mvh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

Sara85

Puha..

Altså lige umiddelbart synes jeg det lyder som om at du er en jaloux type fordi du spørger om han har snakket med nogen piger osv.
Så vælger han måske at komme med en hvid løgn for ikke at såre dine følelser. (selvom det næsten sårer endnu mere)

MEN jeg synes det er helt forkert af din kæreste at udveksle nummer med en anden pige synes han ikke han har nok i dig?

At han så ovenikøbet også lyver så meget, det kan jeg slet ikke ha, så jeg havde ikke været længe om at pakke mine ting og smutte.

Føler du selv at du nogensinde vil kunne stole på ham igen?

Anmeld

4. september 2011

Mor0109

Hej.

Det er ikke dig der er gal på den. Han lyver med bevidsthed og når først der kommer løgne på bordet så er forholdet tabt, du/i kan nok så meget sætte jer ned og snakke om det, men han vil til hver en tid sige nej til det du kommer med og fordreje alle dine ord om til at så er det dig der ikke elsker ham mere og du holder hele tiden styr på ham osv. og så er i gode venner i et godt forhold og så går der max 2 mdr. og så er i tilbage til dag et igen hvor han begynder at lyve igen og det er du ikke fortjent med så jeg ville heller flytte eller smide ham ud, for han kommer ikke længer ud end hvor han er nu, hvor du måske vil få det rigtig dårligt og ked af det. 

Anmeld

4. september 2011

Anonym trådstarter

Sara85 skriver:

Puha..

Altså lige umiddelbart synes jeg det lyder som om at du er en jaloux type fordi du spørger om han har snakket med nogen piger osv.
Så vælger han måske at komme med en hvid løgn for ikke at såre dine følelser. (selvom det næsten sårer endnu mere)

MEN jeg synes det er helt forkert af din kæreste at udveksle nummer med en anden pige synes han ikke han har nok i dig?

At han så ovenikøbet også lyver så meget, det kan jeg slet ikke ha, så jeg havde ikke været længe om at pakke mine ting og smutte.

Føler du selv at du nogensinde vil kunne stole på ham igen?

ja okay, men nej er jeg slet slet ikke, grunden til jeg spørger X om det er pga han har været sammen med min bedste veninde, så stoler slet ikke på ham, men var da begyndt at stole på det han sagde da han ikke har bevist andet indtil nu åbenbart ...

nemlig også det jeg tænker, især nu hvor vi står og skal have vores første barn sammen.. Så ved ikke om det er bedst at pakke mine ting og smutte..

Og Jeg ved virkelig ikke om jeg kommer til og stole på ham igen, også derfor jeg søger "råd" herinde ...

Anmeld

4. september 2011

Anonym trådstarter

Mor0109 skriver:

Hej.

Det er ikke dig der er gal på den. Han lyver med bevidsthed og når først der kommer løgne på bordet så er forholdet tabt, du/i kan nok så meget sætte jer ned og snakke om det, men han vil til hver en tid sige nej til det du kommer med og fordreje alle dine ord om til at så er det dig der ikke elsker ham mere og du holder hele tiden styr på ham osv. og så er i gode venner i et godt forhold og så går der max 2 mdr. og så er i tilbage til dag et igen hvor han begynder at lyve igen og det er du ikke fortjent med så jeg ville heller flytte eller smide ham ud, for han kommer ikke længer ud end hvor han er nu, hvor du måske vil få det rigtig dårligt og ked af det. 

Heej ..

Det er jeg rigtig glad for at høre.. Og du har fuldstændig ret, han får det altid drejet mod mig, så vi kommer til at diskutere om noget helt andet end det vi startede med.. Han tager aldrig noget på sin skulder, men det har jeg lært at leve med.. Bare ikke nu hvor det begynder at blive for meget med løgne osv. Og han arb altid kun andre steder end her hvor vi bor, så blier det meget svært at stole på at han holder sig i skindet når de måske skal ud i byen en weekend eller sådan noget..

Men ved ikke om jeg kan få mig selv til at smutte, lettere sagt end gjort ..

Anmeld

4. september 2011

Sara85

Anonym skriver:

ja okay, men nej er jeg slet slet ikke, grunden til jeg spørger X om det er pga han har været sammen med min bedste veninde, så stoler slet ikke på ham, men var da begyndt at stole på det han sagde da han ikke har bevist andet indtil nu åbenbart ...

nemlig også det jeg tænker, især nu hvor vi står og skal have vores første barn sammen.. Så ved ikke om det er bedst at pakke mine ting og smutte..

Og Jeg ved virkelig ikke om jeg kommer til og stole på ham igen, også derfor jeg søger "råd" herinde ...

Undskyld, men hvis han har været dig utro før, så gør han det igen.
Ikke engang et barn kan ændre det

Jeg synes du skal forlade ham, jo før jo bedre.
Ved godt det er nemmere sagt end gjort, men jeg er sikker på at det vil være en befrielse for dig i sidste ende

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

Sara85 skriver:

Undskyld, men hvis han har været dig utro før, så gør han det igen.
Ikke engang et barn kan ændre det

Jeg synes du skal forlade ham, jo før jo bedre.
Ved godt det er nemmere sagt end gjort, men jeg er sikker på at det vil være en befrielse for dig i sidste ende

ups, sorrysorry.. Det var problemer i vores forhold der, så vi var lige gået fra hinanden da det skete.. (men vi så stadig hinanden) .. Så vil ikke sige han direkte har været "utro" ..

, ja det er det sikkert. Tror bare ikke at man vil indse det selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.