Min datter vil ikke på ferie......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. september 2011

Loa

Ja så skal vi endelig på ferie til Florida imorgen.....

Selvfølgelig skulle Isabella så lige få mellemørebetændelse i fredags, hvor jeg måtte hente hende fra vuggestue og tage hende til lægen.....
Vi får jo selvfølgelig antibiotika til hende, men jeg undrer mig over at feberen ikke forsvinder i løbet af weekenden... I dag har hun så næsten ikke gidet spise eller drikke noget, og slet ikke sove....
Da vi så ser i løbet af eftermiddagen at hun har røde pletter på kroppen, tænker vi at vi hellere på tage et sving forbi lægevagten, og jeps, hun har da selvfølgelig fået mund-hånd og fod syge
Ikke noget man kan behandle, men blot slå feberen ned med panodil

Det bliver en laaaaang flyvetur imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

bøgelund

Loa skriver:

Ja så skal vi endelig på ferie til Florida imorgen.....

Selvfølgelig skulle Isabella så lige få mellemørebetændelse i fredags, hvor jeg måtte hente hende fra vuggestue og tage hende til lægen.....
Vi får jo selvfølgelig antibiotika til hende, men jeg undrer mig over at feberen ikke forsvinder i løbet af weekenden... I dag har hun så næsten ikke gidet spise eller drikke noget, og slet ikke sove....
Da vi så ser i løbet af eftermiddagen at hun har røde pletter på kroppen, tænker vi at vi hellere på tage et sving forbi lægevagten, og jeps, hun har da selvfølgelig fået mund-hånd og fod syge
Ikke noget man kan behandle, men blot slå feberen ned med panodil

Det bliver en laaaaang flyvetur imorgen

Øv hvor er det bare død uheldigt.. håber da at flyveturen går godt, at at i får en rigtig dejlig ferie..

god bedring med hende.. 

Anmeld

4. september 2011

Loa

bøgelund skriver:

Øv hvor er det bare død uheldigt.. håber da at flyveturen går godt, at at i får en rigtig dejlig ferie..

god bedring med hende.. 

Tusind tak

Ja det er helt vildt at hun kan gå så længe uden at fejle det mindste, men netop som vi skal til og afsted, så hiver hun lige to ting til sig.....

Håber alligevel vi klarer flyveturen imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.