Er det ikk fantastisk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

840 visninger
15 svar
0 synes godt om
4. september 2011

Chillien

Ja okay, ved godt jeg siger "fantastisk" meget..

Men altså.. Kenneth og jeg er begyndt at se Desperate Housewives sammen.. Er det ikk skønt?

Skal lige siges at han ikke normalt er til serier overhovedet.. Men så fik vi fingrene i første sæson og han sagde selv at han da nok ku lokkes til at se et afsnit eller to... Det er nu ham der har spurgt hver gang vi sku se et par afsnit og vi er næsten igennem første sæson

Sys det er skønt at han kan lide at se det.. Det er så hyggeligt at holde araton med sin kæreste

Han vil sog ikk indrømme at han er for vild med det.. Det er jo kun "okay underholdning"

Ville bare dele..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

twinny

Chillien skriver:

Men altså.. Kenneth og jeg er begyndt at se Desperate Housewives sammen.. Er det ikk skønt?

Skal lige siges at han ikke normalt er til serier overhovedet.. Men så fik vi fingrene i første sæson og han sagde selv at han da nok ku lokkes til at se et afsnit eller to... Det er nu ham der har spurgt hver gang vi sku se et par afsnit og vi er næsten igennem første sæson

Sys det er skønt at han kan lide at se det.. Det er så hyggeligt at holde araton med sin kæreste

Han vil sog ikk indrømme at han er for vild med det.. Det er jo kun "okay underholdning"

Ville bare dele..

Jeg har også fået lokket min kæreste til at se....

Og nu tager jeg ham i, at se det om morgen på zulu uden jeg er der...

Anmeld

4. september 2011

1000Ben

Chillien skriver:

Ville bare dele..

Ihh hvor fantastisk - fik også min mand med på den en overgang... Det var så så så hyggeligt...

Knus 

Stefanie

Anmeld

4. september 2011

Chillien

Baby-støv skriver:

Jeg har også fået lokket min kæreste til at se....

Og nu tager jeg ham i, at se det om morgen på zulu uden jeg er der...

Hehe hvilken fusker

det sjovt.. Især når de ikk rigtig vil indrømme at det faktisk er virkelig spændende

Anmeld

4. september 2011

Chillien

Stefanie8 skriver:

Ihh hvor fantastisk - fik også min mand med på den en overgang... Det var så så så hyggeligt...

Knus 

Stefanie

Hvorfor holdt han op?

Anmeld

4. september 2011

Maja_4000

Min kæreste ser det også når jeg ser det - Men han vil ikke indrømme det

Anmeld

4. september 2011

Chillien

Maja_4000 skriver:

Min kæreste ser det også når jeg ser det - Men han vil ikke indrømme det

Hehe det altså sjovt.. Kenneth vil nu gerne indrømme det.. Men ikk mere end at det kun er "okay underholdning#

Er heller ikk selv sådan vildt til serier.. Men det der er faktisk meget godt..

Anmeld

4. september 2011

1000Ben

Chillien skriver:

Hvorfor holdt han op?

Jeg har altid valgt at købe dvd sættet hver gang et nyt udkommer, sådan at jeg ikke skal vente en hel uge på det næste afsnit, så når den næste udkommer på dvd så er han da på igen.... Kan godt se det lyder forkert at skrive en overgang, he he - han glæder sig skam også til næste Desperate Housewifes marathon... ha ha

Knus

Stefanie 

Anmeld

4. september 2011

Alba

Sjovt de ikke vil indrømme det, det er da ikke flovt at have humor...

Anmeld

5. september 2011

Chillien

Stefanie8 skriver:

Jeg har altid valgt at købe dvd sættet hver gang et nyt udkommer, sådan at jeg ikke skal vente en hel uge på det næste afsnit, så når den næste udkommer på dvd så er han da på igen.... Kan godt se det lyder forkert at skrive en overgang, he he - han glæder sig skam også til næste Desperate Housewifes marathon... ha ha

Knus

Stefanie 

Haha ja så fik jeg lige et helt forkert indtryk

Skønt at jeg ikk er den eneste med en mand der er så sej at han gider se det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.