Børnebazar i Aarhus...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.027 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. september 2011

twinboys

Hejsa var i til børnebazar i Aarhus i går eller idag...

Jeg var sammen med Tine, Henrik & deres to dejlige piger deroppe i går. Vi havde en stand og gjorde stor reklame for BABY.DK... Vi snakkede med rigtig mange søde kvinder med og uden flotte graviditetsmaver og så en masse dejlige børn som vi delte baby.dk sutter ud til...

Jeg håber at mange af jer piger, kvinder, mødre og enkelte fædre og kommende fædre vi snakkede med, har fundet vejen herind på vores dejlige side...

En stor velkomst skal I have og jeg håber, at I vil blive lige så glade for siden som alle vi andre...

Hilsen hende den rødhåret pige fra standen, som i snakkede med om lørdagen...Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

Mille83

twinboys skriver:

Hejsa var i til børnebazar i Aarhus i går eller idag...

Jeg var sammen med Tine, Henrik & deres to dejlige piger deroppe i går. Vi havde en stand og gjorde stor reklame for BABY.DK... Vi snakkede med rigtig mange søde kvinder med og uden flotte graviditetsmaver og så en masse dejlige børn som vi delte baby.dk sutter ud til...

Jeg håber at mange af jer piger, kvinder, mødre og enkelte fædre og kommende fædre vi snakkede med, har fundet vejen herind på vores dejlige side...

En stor velkomst skal I have og jeg håber, at I vil blive lige så glade for siden som alle vi andre...

Hilsen hende den rødhåret pige fra standen, som i snakkede med om lørdagen...Majbritt

Hejsa 

Vi var derinde idag og fik lige hilst på Zafir samt nuppet en baby.dk sut, som min datter er HELT vild med, selvom det ikke er de sutter hun bruger normalt 

Anmeld

4. september 2011

Rosa

Jeg og Jonte var kort forbi i dag og hilste på Zafir, Tine og Henrik - og selvfølgelig dejlige Frigg som sad med en pølsestump ud af munden da jeg kom 

Anmeld

4. september 2011

Mille83

Rosa skriver:

Jeg og Jonte var kort forbi i dag og hilste på Zafir, Tine og Henrik - og selvfølgelig dejlige Frigg som sad med en pølsestump ud af munden da jeg kom 

Jeg så også lige dig og Jonte ud af øjekrogen efter vi havde sagt hej, sorry jeg ikke lige kom og sagde hej 

Anmeld

4. september 2011

twinboys

Mille83 skriver:

Hejsa 

Vi var derinde idag og fik lige hilst på Zafir samt nuppet en baby.dk sut, som min datter er HELT vild med, selvom det ikke er de sutter hun bruger normalt 

Dejligt... håber i fik handlet gode sager...

Anmeld

4. september 2011

twinboys

Rosa skriver:

Dejligt at I kom forbi... fik I også handlet gode sager???

Anmeld

4. september 2011

Mille83

twinboys skriver:

Dejligt... håber i fik handlet gode sager...

Vi fik da handlet lidt, men syntes ikke der var det vilde hvis jeg skal være helt ærlig...

Anmeld

4. september 2011

twinboys

Mille83 skriver:

Vi fik da handlet lidt, men syntes ikke der var det vilde hvis jeg skal være helt ærlig...

Det var da ærgeligt.... øv bøv...

Jeg fik fyldt en masse poser med super lækkert tøj til drengene

Anmeld

4. september 2011

Rosa

twinboys skriver:

Dejligt at I kom forbi... fik I også handlet gode sager???

Jeg havde brændt alle pengene af på en flyverdragt på loppemarkedet vi kom forbi på vejen derud - alle 200kr (for en næsten ny Ver de Terre dragt jeg ellers har budt 530kr på TS). 

Men jeg hører at I havde en hyggelig dag 

Anmeld

4. september 2011

Rosa

Mille83 skriver:

Jeg så også lige dig og Jonte ud af øjekrogen efter vi havde sagt hej, sorry jeg ikke lige kom og sagde hej 

No problem - jeg skulle bare lige hilse på de andre, så smuttede vi igen   Jeg var ikke engang inde og handle, fik du købt noget? Var det noget ved?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.