mænd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

811 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. september 2011

NJN

Hvorfor kan mænd og alkohol bare ikke styrer sig????

Min kæreste kan ikke finde ud af at drikke, uden at drikke sig fra sans og samling.  Han skulle til fest igår, og det er ved at være et stykke tid siden sidst..  

Vi tog snakken inden han skulle afsted, med at han skulle passe på sig selv og gøre det med måde.. Jeg er så bange for der skal ske ham noget, når han drikker. 

Vi havde aftalt jeg skulle skrive godnat når jeg gik i seng. Klokken 22 skriver han til mig, og lyder overhovedet ikke fuld, så jeg tænker at det er da positivt.. Jeg går i seng 22.30 og skriver godnat som aftalt.. Jeg lægger mig til at sove, da jeg ikke gad vente på svar.. 

Klokken 01.00 vågner jeg, og kigger på min mobil.. Ikke noget svar??  Undre mig, og bliver lidt bekymret.. Men sover videre.. 

Vågner igen klokken 03.00 stadig ikke noget svar..  Er ret bekymret nu.. 

Så vågner jeg klokken 06.00 imorges.. Ved jeg får en besked hvor der står.. Jeg gik kold, er på vej hjem nu.. 

ØV, hvorfor kan han ikke bare drikke, uden at skulle drikke sig lam.. Det gør mig så bekymret og bange..  

ØV! Bare lige lidt brok her fra. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

TR

NJN skriver:

Hvorfor kan mænd og alkohol bare ikke styrer sig????

Min kæreste kan ikke finde ud af at drikke, uden at drikke sig fra sans og samling.  Han skulle til fest igår, og det er ved at være et stykke tid siden sidst..  

Vi tog snakken inden han skulle afsted, med at han skulle passe på sig selv og gøre det med måde.. Jeg er så bange for der skal ske ham noget, når han drikker. 

Vi havde aftalt jeg skulle skrive godnat når jeg gik i seng. Klokken 22 skriver han til mig, og lyder overhovedet ikke fuld, så jeg tænker at det er da positivt.. Jeg går i seng 22.30 og skriver godnat som aftalt.. Jeg lægger mig til at sove, da jeg ikke gad vente på svar.. 

Klokken 01.00 vågner jeg, og kigger på min mobil.. Ikke noget svar??  Undre mig, og bliver lidt bekymret.. Men sover videre.. 

Vågner igen klokken 03.00 stadig ikke noget svar..  Er ret bekymret nu.. 

Så vågner jeg klokken 06.00 imorges.. Ved jeg får en besked hvor der står.. Jeg gik kold, er på vej hjem nu.. 

ØV, hvorfor kan han ikke bare drikke, uden at skulle drikke sig lam.. Det gør mig så bekymret og bange..  

ØV! Bare lige lidt brok her fra. 

- Jamen mænd laver en aftale og gør noget andet, når de er kommet afsted .. det synes jeg er typisk ..

- Det budte bare ikk være så svært at drikke med måde og hygge sig alligevel, men det som om, at de skal drik sig helt fra sans og samling for at de har det sjovt ..

Anmeld

4. september 2011

1977

Profilbillede for 1977
TR skriver:

- Jamen mænd laver en aftale og gør noget andet, når de er kommet afsted .. det synes jeg er typisk ..

- Det budte bare ikk være så svært at drikke med måde og hygge sig alligevel, men det som om, at de skal drik sig helt fra sans og samling for at de har det sjovt ..

Den holder ikke helt i byretten Min kan sagtens overholde en aftale - også selvom han har drukket sig i hegnet. Og han kender sin grænse. Så det er ikke en mandeting Til TS: kan godt forstå at du bliver urolig, men det kan ske for selv den bedste.

Anmeld

4. september 2011

twinny

Jeanne skriver:

Den holder ikke helt i byretten Min kan sagtens overholde en aftale - også selvom han har drukket sig i hegnet. Og han kender sin grænse. Så det er ikke en mandeting Til TS: kan godt forstå at du bliver urolig, men det kan ske for selv den bedste.

helt enig...

Anmeld

5. september 2011

TR

Jeanne skriver:

Det kan alle nok .. men der er os mange der er gode til at komme med undskyldninger! .. Det er jo forskelligt fra person til person ..

Anmeld

5. september 2011

Saram

Det gjord min kæreste også for noget tid siden - i sidste måned skulle han til vorbasse marked med nogle venner. Vidste godt at han ville drikke sig fuld, meeen.. Det endte ihvertfald med at han var derude kl 15 ca, og hørte fra ham omkring 15.30 og så svarede han ikke på mine beskeder før kl 22 hvor jeg til sidst ringede til ham - hvor han så var PISSE fuld og fortalte at han var faldet i søvn i en grøft og blev funet af politiet der fik fat i hans venner for ham, da han var for fuld til selv at kunne ringe. TORSK !

Kram til dig !

// Sara Alrø, som er stolt af at være mor til lille Filuca Nora.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.