Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ville i sende et små-forkølet barn afsted i dagpleje/vuggestue? Der er ikke løbende snot eller noget.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ville i sende et små-forkølet barn afsted i dagpleje/vuggestue? Der er ikke løbende snot eller noget.
Ja det ville jeg
Man kan jo også blive for pylret, og tit er det godt at komme af sted
Hvis ikke barnet har det dårligt, så ja, men bare den mindste smule pylder, så nej...
ja så længe barnet ikke har feber, vil jeg mene det er ok at sende det afsted.
Han har ikke feber. Jeg spørger, da han skal i gæstedagpleje hele ugen og jeg ved ikke hvad hun vil synes om en små-forkølet dreng. Har lige set at der er lidt snot
Anonym skriver: Han har ikke feber. Jeg spørger, da han skal i gæstedagpleje hele ugen og jeg ved ikke hvad hun vil synes om en små-forkølet dreng. Har lige set at der er lidt snot
Det gør ikke noget =)
Er i praktik i dagpleje, og vi har et barn pt der er lidt snottet hvor det løber lidt. Det er altså ingen problem
Det gør ikke noget =) Er i praktik i dagpleje, og vi har et barn pt der er lidt snottet hvor det løber lidt. Det er altså ingen problem
Ok. Tak Er det så bare ved feber, skoldkopper osv. at man skal holde dem hjemme?
Anonym skriver: Ok. Tak Er det så bare ved feber, skoldkopper osv. at man skal holde dem hjemme?
Ja det vil jeg mene =)
En snottet næse kan vi snildt klare
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128