Dagpleje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

947 visninger
13 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. september 2011

Anonym trådstarter

Ville i sende et små-forkølet barn afsted i dagpleje/vuggestue? Der er ikke løbende snot eller noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

BellaCiinea

Anonym skriver:

Ville i sende et små-forkølet barn afsted i dagpleje/vuggestue? Der er ikke løbende snot eller noget.

Ja det ville jeg

Man kan jo også blive for pylret, og tit er det godt at komme af sted

Anmeld

4. september 2011

tweety2060

ja det ville jeg god weekend

Anmeld

4. september 2011

1000Ben

Anonym skriver:

Hvis ikke barnet har det dårligt, så ja, men bare den mindste smule pylder, så nej... 

Anmeld

4. september 2011

L.J.L

Anonym skriver:

ja så længe barnet ikke har feber, vil jeg mene det er ok at sende det afsted.

Anmeld

4. september 2011

Anonym trådstarter

Han har ikke feber. Jeg spørger, da han skal i gæstedagpleje hele ugen og jeg ved ikke hvad hun vil synes om en små-forkølet dreng. Har lige set at der er lidt snot

Anmeld

4. september 2011

BellaCiinea

Anonym skriver:

Han har ikke feber. Jeg spørger, da han skal i gæstedagpleje hele ugen og jeg ved ikke hvad hun vil synes om en små-forkølet dreng. Har lige set at der er lidt snot

Det gør ikke noget =)

Er i praktik i dagpleje, og vi har et barn pt der er lidt snottet hvor det løber lidt. Det er altså ingen problem

Anmeld

4. september 2011

Anonym trådstarter

Det gør ikke noget =)

Er i praktik i dagpleje, og vi har et barn pt der er lidt snottet hvor det løber lidt. Det er altså ingen problem

Ok. Tak  Er det så bare ved feber, skoldkopper osv. at man skal holde dem hjemme?

Anmeld

4. september 2011

BellaCiinea

Anonym skriver:

Ok. Tak  Er det så bare ved feber, skoldkopper osv. at man skal holde dem hjemme?

Ja det vil jeg mene =)

En snottet næse kan vi snildt klare 

Anmeld

4. september 2011

Fru.Mäes <3

Er det bare snot - ville jeg sende Felix afsted.. Han er lige startede i dagpleje og de er alle sammen snottet deromme - men havde han feber ville han blive hjemme hos mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.