???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. september 2011

camillahej

Hej alle sammen jeg har testdag d. 6 sep altså på tirsdag. Igår skete der det mærkelige at havde lysserød farve på papiret da jeg havde tisset så tænkte nu kommer min mens sku. Så tog prop i. Men så da jeg skulle skifte prop var der sku næsten ikke noget lysserød på så og idag INTET?!? Jeg havde mens smerter igår?

Ejmh sys bar det underligt. ? For hvis det er æg'et der sitter sig fast skulle det så ikke have sket før?? fik iui d. 23??

Håber på hjælp damer og rigtig god søndag derude.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

nielsen80

Tænker på om du tager crione - gele som skal hjælpe med at få ægget til at sætte sig fast? Den kan nemlig godt komme ud lyserød. Det har noget med PH værdien at gøre.

Anmeld

4. september 2011

camillahej

nielsen80 skriver:

Tænker på om du tager crione - gele som skal hjælpe med at få ægget til at sætte sig fast? Den kan nemlig godt komme ud lyserød. Det har noget med PH værdien at gøre.

Nej gør jeg ikke

Anmeld

4. september 2011

nielsen80

Ja så er jeg lidt blank. Men krydser hvad jeg kan for, at det er et godt tegn, og du står med de berømte to streger lige om lidt

Anmeld

4. september 2011

camillahej

nielsen80 skriver:

Ja så er jeg lidt blank. Men krydser hvad jeg kan for, at det er et godt tegn, og du står med de berømte to streger lige om lidt

hehe nemlig er jeg os.

- det virkelig underligt har aldrig prøvet det før??

Anmeld

4. september 2011

camillahej

camillahej skriver:

hehe nemlig er jeg os.

- det virkelig underligt har aldrig prøvet det før??

og tak forresten.

Anmeld

4. september 2011

Nessie

Ja, når du ikke får Crinone, så er jeg også lidt blank.

Måske kroppen er lidt forvirret, og prøver at finde ud af hvad der sker?

Håber at det er gode tegn

Anmeld

4. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

camillahej skriver:

Hej alle sammen jeg har testdag d. 6 sep altså på tirsdag. Igår skete der det mærkelige at havde lysserød farve på papiret da jeg havde tisset så tænkte nu kommer min mens sku. Så tog prop i. Men så da jeg skulle skifte prop var der sku næsten ikke noget lysserød på så og idag INTET?!? Jeg havde mens smerter igår?

Ejmh sys bar det underligt. ? For hvis det er æg'et der sitter sig fast skulle det så ikke have sket før?? fik iui d. 23??

Kan være nogle slimhinder der er lidt sarte efter den omgang. Tror ikke du skal blive bekymret. Det burde ihvertfald ikke have noget at sige i forhold til om du bliver gravid eller ej. Vil også mene det skulle være før, hvis det var ægget der satte sig fast. Men verden er forunderlig. 

Anmeld

4. september 2011

ønskebørn74

camillahej skriver:

krydser fingrre for dig søde!!!!!!!!!

Anmeld

5. september 2011

camillahej

tak allesammen min mens er kommet her til morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.