Wallstickers og tapet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2011

Carl-Emil's mor

Frøken J. skriver:

Så skal jeg lige tage et.. Hæng lige på

iiiih tusind tak  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Carl-Emil's mor

sarahb skriver:

ja så må kreativen kicke ind. Plus med savsmuld kan du ikke "glatte den ud" for luftbobler osv. Ellers må der wallstickers på skabe og låger

heheh tror ikke man kan sætte skyer på en kommode og det så giver samme virkning men ellers ja søde  

Anmeld

5. september 2011

sarahb

Höör skriver:

heheh tror ikke man kan sætte skyer på en kommode og det så giver samme virkning men ellers ja søde  

haha næææææ, det ville være lidt tosset, med mindre i har et upside down tema, så er det straks noget andet

Anmeld

5. september 2011

Carl-Emil's mor

sarahb skriver:

haha næææææ, det ville være lidt tosset, med mindre i har et upside down tema, så er det straks noget andet

hahah ja det er jo så lige det meeeeen dog ikke  

Anmeld

5. september 2011

Frøken J.

Höör skriver:

iiiih tusind tak  

Så.. Og jeg har altså ikke problemer med luftbobler under mine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. september 2011

sarahb

Frøken J. skriver:

det sidder som på min mors, men min mors er også et stort sort høj glans atlas og ikke små ting.
Men det er præcis det samme med alle de små prikker under, sorry but i dont like, slet ikk når man selv har glatte vægge og ved hvordan det sidder på dem.. Men det er nu den fedeste ting, at kunne skifte væg deko så snart man vil

Anmeld

5. september 2011

Carl-Emil's mor

Frøken J. skriver:

tusind tak fordi du tog dig tid  

Anmeld

5. september 2011

Fenris

Höör skriver:

tusind tak fordi du tog dig tid  

Hej jeg har sat Wall stickers op på min søns værelse for et år siden. Dem købte jeg ved www.thewallcompany.dk god kvalibum og lidt dyre.... De sad fint i starten men nu syntes jeg de er begyndt at løsne sig, desværre

Så snart vi får lavet filt på vores vægge, skal der bestilles nye og fra samme firma igen

Mvh Anita

Anmeld

20. oktober 2014

JosefinePigen

Til jer der oplever problemer med jeres wallstickers, har I så sørget for at købe dem lavet af folie, og IKKE klistermærker i traditionel forstand? Der er STOR forskel på kvaliteten. Dem herfra er umiddelbart kun folie: http://www.wallstickerland.dk/ 

De har også en monteringsguide: http://www.wallstickerland.dk/monteringsvejledning/ kan jeg se, hvor I kan finde tips til det mht. luftboblerne (Hvis ikke allerede at det er for sent? )

Kh. Josefine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.