jeg bliver sinsyg :( :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.571 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. september 2011

Anonym trådstarter

sagen er den at vi har en veninde på besøg rigtig dejlig slet ikke det...

jeg har to børn med min mand men er blevet nød til at tage væk hjemme fra grund af nogen omstendigheder...

men vennen som er en kvinde er hjemme sammen med min mand og singel er kvinden også..

har nu været væk siden fredag og han kommer og henter mig i morgen ... men har det så sværet med der sover en anden kvinde hjemme ved os når jeg ikke er der...

da jeg var hjemme sov kvinden på sofaen men gør hun også det nu laver de noget mine tanker flyver rundt ...

kan ikke sove og har sværet ved at slappe af ....

er det mig der syntes det er helt unormalt... mig og manden var meget uvenner lige ind jeg tog afsted da jeg havde det så dårlig med det....

er jeg den eneste som ven hvis der var sådan noget ville tage væk den weekend af sig selv og komme igen når fyren dame kom hjem igen....

min tanker flyver rundt laver de noget sover hun nu i min seng hygger de i mít hjem osv

mange knus en ulykkelig kvinde mor til 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

twinboys

Anonym skriver:

sagen er den at vi har en veninde på besøg rigtig dejlig slet ikke det...

jeg har to børn med min mand men er blevet nød til at tage væk hjemme fra grund af nogen omstendigheder...

men vennen som er en kvinde er hjemme sammen med min mand og singel er kvinden også..

har nu været væk siden fredag og han kommer og henter mig i morgen ... men har det så sværet med der sover en anden kvinde hjemme ved os når jeg ikke er der...

da jeg var hjemme sov kvinden på sofaen men gør hun også det nu laver de noget mine tanker flyver rundt ...

kan ikke sove og har sværet ved at slappe af ....

er det mig der syntes det er helt unormalt... mig og manden var meget uvenner lige ind jeg tog afsted da jeg havde det så dårlig med det....

er jeg den eneste som ven hvis der var sådan noget ville tage væk den weekend af sig selv og komme igen når fyren dame kom hjem igen....

min tanker flyver rundt laver de noget sover hun nu i min seng hygger de i mít hjem osv

mange knus en ulykkelig kvinde mor til 2

Jamen hvorfor sover du ikke bare hjemme... det er vel også dit hjem...

Jeg havde nok ikke givet min veninde eller min mands veninde lov til at sove i mit hus, alene med min mand...

Så kunne jeg af bestemte årsager ikke sove hjemme, skulle en anden pige da slet ikke sove der...

Hvad ville din mand sige til at der sov en anden mand alene hjemme hos dig...

Majbritt

Anmeld

4. september 2011

chael

twinboys skriver:

Jamen hvorfor sover du ikke bare hjemme... det er vel også dit hjem...

Jeg havde nok ikke givet min veninde eller min mands veninde lov til at sove i mit hus, alene med min mand...

Så kunne jeg af bestemte årsager ikke sove hjemme, skulle en anden pige da slet ikke sove der...

Hvad ville din mand sige til at der sov en anden mand alene hjemme hos dig...

Majbritt

Præcis.

Hvis du ikke kan være der, så kan kvinden slet ikke. Med mindre der selvfølgelig foregår noget andet.

Og ja, vend den om, manden ville nok heller ikke have det ok med at der sov en anden mand i hand hjem, mens han ikke sov hjemme.

Lyder meget mystisk det hele, syntes jeg.

*Camilla 36+4

Anmeld

4. september 2011

Nessie

Jamen, hvis det er din veninde der er på besøg, hvorfor var det så dig der skulle sove et andet sted? Så må det da være manden.

Og helt ærligt, hvis der er gæster, kan man så ikke holde skænderierne for sig selv? Veninden er jo nok også blevet temmelig forvirret, og har nok regnet med at du kom hurtigt hjem igen.
Og hvis du ikke føler at du ikke kunne stole på dem, så skulle du jo lade være at tage afsted.

Jeg undrer mig over hele situationen, og forstår nok ikke helt de tanker du gør dig, for du kunne jo bare blive hjemme

Anmeld

4. september 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg ville ingen problemer have med, at en af mine/vores veninder sov hos os, mens jeg ikke var der. Men jeres situation lyder mystisk - hvorfor er du ikke hjemme? Hvordan har hun det med, at der er skænderier mellem jer, og at du ikke er der, når hun er på besøg i flere dage?

Hvis jeg var hende, ville jeg føle mig meget utilpas - og nok også ret vred - over at være blevet ufrivilligt vidne til drama i jeres forhold. Sådan noget gemmer man, til man ikke har gæster - og er der tale om noget meget alvorligt, som ikke kan udskydes, lader man vel ikke sin veninde blive tilbage, men taler med hende om, at hun hellere må tage hjem? Jeg ville hade at være i din venindes sted.

Anmeld

4. september 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Som andre skriver lyder situationen lidt mystisk når man er udenforstående.

Men umiddelbart stoler jeg på både min kæreste og mine veninder.
Så på den punkt ville jeg ikke være urolig.
Men det kommer selvfølgelig an på jeres fælles bagage.

Anmeld

4. september 2011

Anonym trådstarter

svare lige alle på en gang denne vininde skal sove ved os over længer periode da hun har probler med hendes eks osv

vi kan jo ikke helt undgå at skændes i hendes tilhør når hun er der det mest af tiden og skal være ved os en mdr tid ca

jeg har givet udtryk for jeg ikke syntes det var fedt hun sov hjemme ved min mand når jeg ikke var der han er  kommet for at hente mig og virker som normal måske lidt mere glad for at han skal have mig med hjem ind normalt

jeg har ikke sådan snakket med hende efter men glæder mig til at komme hjem og håber der ikke er sket noget

Anmeld

4. september 2011

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Jeg ville ingen problemer have med, at en af mine/vores veninder sov hos os, mens jeg ikke var der. Men jeres situation lyder mystisk - hvorfor er du ikke hjemme? Hvordan har hun det med, at der er skænderier mellem jer, og at du ikke er der, når hun er på besøg i flere dage?

Hvis jeg var hende, ville jeg føle mig meget utilpas - og nok også ret vred - over at være blevet ufrivilligt vidne til drama i jeres forhold. Sådan noget gemmer man, til man ikke har gæster - og er der tale om noget meget alvorligt, som ikke kan udskydes, lader man vel ikke sin veninde blive tilbage, men taler med hende om, at hun hellere må tage hjem? Jeg ville hade at være i din venindes sted.

hun skal være ved os i en mdr da der er lidt problemer med hendes familie forhold osv....

vred kan hun ikke tillade sig at være da vi også høre på mange ting og vi er også gået ind for os selv

Anmeld

4. september 2011

Sof

Nu havde jeg, dengang jeg var single og de stadig var sammen, min tidligere venindes kæreste "boende" de gange han var i København for at arbejde, de boede i Jylland og der var ingen af os der så noget forkert i det. Han sov på sofaen i stuen og jeg sov i mit soveværelse. Hun stolede på sin kæreste og også på mig, så det var intet problem.

Jeg ville heller ikke have noget problem med at der sov en veninde herhjemme når jeg ikke var hjemme. For mig handler det udelukkende om tilliden til min mand og intet andet og jeg ved at han aldrig vil være mig utro

Min mands kammerat bor også hos os når han er herovre og der er da gange hvor vi ahr været alene hjemme og han først er komemt når jeg er gået i seng og det er der heller ingen af os der har problemer med. Det er jo bare venner og vi har ingen venner vi ikke stoler på og derudover stoler vi også på hinanden, så jeg kan ikke se problemet.

Hvis han ville være mig utro, så skulle han nok finde en måde lige meget hvad.

Men håber du har fået det bedre nu du er kommet hjem og at I er blevet gode venner igen

Anmeld

4. september 2011

Rockertand

Anonym skriver:

vi kan jo ikke helt undgå at skændes i hendes tilhør når hun er der det mest af tiden og skal være ved os en mdr tid ca

Øhm, så det vil sige, at I ikke kan være sammen i en HEL måned uden at skændes??

Du skulle måske overveje, om I skal være sammen - jeg synes, at det lyder som et meget sygt forhold.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.