Så er det i morgen det sker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. september 2011

Mamalou

At vores skønne søn skal døbes! Jeg er simpelthen så superspændt, at jeg ikke kan sove. Måske også lidt nervøs for om jeg har glemt noget Min søn skal døbes i min hjemby og skal have min afdøde farfars navn til mellem navn, hvilket ikke er afsløret for familien. Jeg er spændt på, hvad især min far siger! Min søn er født på min farfars fødselsdag og vi synes derfor begge det ville være perfekt at opkalde ham efter min farfar. Vejret tyder heldigvis på at blive godt og er sikker på at det bliver en perfekt dag. Nå, jeg må hellere sige godnat og tak til baby.dk og få sovet lidt... Skal snart op igen og fejre vores skønne søn! God søndag til alle jer derude!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

4kløver

Tillykke med dagen. Håber i får en dejlig dag. .

Anmeld

4. september 2011

-Sigrid-

Tillykke!

Og det lyder da skønt 

Anmeld

4. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mamalou skriver:

At vores skønne søn skal døbes! Jeg er simpelthen så superspændt, at jeg ikke kan sove. Måske også lidt nervøs for om jeg har glemt noget Min søn skal døbes i min hjemby og skal have min afdøde farfars navn til mellem navn, hvilket ikke er afsløret for familien. Jeg er spændt på, hvad især min far siger! Min søn er født på min farfars fødselsdag og vi synes derfor begge det ville være perfekt at opkalde ham efter min farfar. Vejret tyder heldigvis på at blive godt og er sikker på at det bliver en perfekt dag. Nå, jeg må hellere sige godnat og tak til baby.dk og få sovet lidt... Skal snart op igen og fejre vores skønne søn! God søndag til alle jer derude!

Håber i får en helt fantastisk dag, med masser af sol og smil. 

Anmeld

4. september 2011

Najsen86

Håber i får en skøn dag!

Anmeld

4. september 2011

BabyMus

Rigtig god dåbsdag opklader ham efter din farfar. Det tror jeg da bare de alle bliver glade for. Og super fint han lige blev født på hans fødselsdag, det er da bare ekstra bonus. (:

Tillykke med ham!

Anmeld

4. september 2011

B&J

Håber i får en super dåb idag.. og det bliver spænde hvad de siger til jeres søns navn jeg syntes det er en rigtig sød og kærlig tanke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.