mango mousse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.907 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. september 2011

Malli

Hvordan ville i lave en mango mousse? og hvilke form for andet fyld ville passe til en mangomousse?

Kunne også godt tænke mig at høre om nogen har erfaring med skumbanan fyld? er det noget være klister stads, og hvordan laves det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

Malli

3. september 2011

MelikkazMoar

Malli skriver:

Hvordan ville i lave en mango mousse? og hvilke form for andet fyld ville passe til en mangomousse?

Kunne også godt tænke mig at høre om nogen har erfaring med skumbanan fyld? er det noget være klister stads, og hvordan laves det? 

ja, det vil jeg også gerne vide, det sidste a det mest

Anmeld

3. september 2011

Den lykkelige

Min svigerinde lavede en sidst med hvid chokolade, kokos i og mango... MUMS  siger jeg bare.. dog lavede hun den udfra hvad hun troede ville blive godt.. så inden opskrift.. men måske du kunne finde noget i opskrifter..

Anmeld

3. september 2011

Malli

Den lykkelige skriver:

Min svigerinde lavede en sidst med hvid chokolade, kokos i og mango... MUMS  siger jeg bare.. dog lavede hun den udfra hvad hun troede ville blive godt.. så inden opskrift.. men måske du kunne finde noget i opskrifter..

Puttede hun kokos i den hvide chokolade? det lyder lækkert jeg må prøve at søge lidt 

Anmeld

3. september 2011

Den lykkelige

Malli skriver:

Puttede hun kokos i den hvide chokolade? det lyder lækkert jeg må prøve at søge lidt 

Ja hun gjorde.. det smagte så godt..

Anmeld

3. september 2011

muzen

kig lige på den her

Anmeld

3. september 2011

muzen

muzen skriver:

kig lige på den her

den brugte jeg og den smagte rigtig godt, selvom jeg ikke kan lide mango særligt godt

Anmeld

3. september 2011

Malli

muzen skriver:

kig lige på den her

TAK! Den lyder lækker, og ikke så besværlig!

Anmeld

3. september 2011

muzen

Malli skriver:

TAK! Den lyder lækker, og ikke så besværlig!

nemlig, og som mit motto er man skal lærer af de dovne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.