Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvordan ville i lave en mango mousse? og hvilke form for andet fyld ville passe til en mangomousse?
Kunne også godt tænke mig at høre om nogen har erfaring med skumbanan fyld? er det noget være klister stads, og hvordan laves det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
OP
Malli skriver: Hvordan ville i lave en mango mousse? og hvilke form for andet fyld ville passe til en mangomousse? Kunne også godt tænke mig at høre om nogen har erfaring med skumbanan fyld? er det noget være klister stads, og hvordan laves det?
ja, det vil jeg også gerne vide, det sidste a det mest
Min svigerinde lavede en sidst med hvid chokolade, kokos i og mango... MUMS siger jeg bare.. dog lavede hun den udfra hvad hun troede ville blive godt.. så inden opskrift.. men måske du kunne finde noget i opskrifter..
Den lykkelige skriver: Min svigerinde lavede en sidst med hvid chokolade, kokos i og mango... MUMS siger jeg bare.. dog lavede hun den udfra hvad hun troede ville blive godt.. så inden opskrift.. men måske du kunne finde noget i opskrifter..
Puttede hun kokos i den hvide chokolade? det lyder lækkert jeg må prøve at søge lidt
Malli skriver: Puttede hun kokos i den hvide chokolade? det lyder lækkert jeg må prøve at søge lidt
Ja hun gjorde.. det smagte så godt..
kig lige på den her
muzen skriver: kig lige på den her
den brugte jeg og den smagte rigtig godt, selvom jeg ikke kan lide mango særligt godt
TAK! Den lyder lækker, og ikke så besværlig!
Malli skriver: TAK! Den lyder lækker, og ikke så besværlig!
nemlig, og som mit motto er man skal lærer af de dovne.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128