Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har altid lavet kager med en slags chokolade mousse også hindbær mousse og egentlig koncentreret mig mest om selve udsmykningen..Plus jeg har lavet lagkage bunde selvom jeg egentlig helst ville hae "rigtig" kage man bare deler i bunde.. plus jeg aldrig har arbejdet med det husblas så var lidt nervøs..Men nu er jeg begyndt at få bestillinger så tænkte jeg måtte udvide hvad jeg "kan" lave..Så igår bagte jeg to slags kager og prøvede dele med tråd i lige store bunde.. gik bare SUPER og troede det ville være vildt svært Også lavede jeg ananasmousse, bountymousse, appelsinmousse og hyldeblomst mousse.. Og prøvede kombinere de forskellige..Kæresten var LYKKELIG og havde julelys i øjnene da jeg sagde han SKULLE smage det hele Det blev bare SÅÅÅ godt og lækkert.. så nu føler jeg mig meget mere rustet til bestillinger.. jubiii.. Total ligegyldigt for jer sikkert.. men måtte bare lige ud med det, er så glad..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den lykkelige skriver: Har altid lavet kager med en slags chokolade mousse også hindbær mousse og egentlig koncentreret mig mest om selve udsmykningen..Plus jeg har lavet lagkage bunde selvom jeg egentlig helst ville hae "rigtig" kage man bare deler i bunde.. plus jeg aldrig har arbejdet med det husblas så var lidt nervøs..Men nu er jeg begyndt at få bestillinger så tænkte jeg måtte udvide hvad jeg "kan" lave..Så igår bagte jeg to slags kager og prøvede dele med tråd i lige store bunde.. gik bare SUPER og troede det ville være vildt svært Også lavede jeg ananasmousse, bountymousse, appelsinmousse og hyldeblomst mousse.. Og prøvede kombinere de forskellige..Kæresten var LYKKELIG og havde julelys i øjnene da jeg sagde han SKULLE smage det hele Det blev bare SÅÅÅ godt og lækkert.. så nu føler jeg mig meget mere rustet til bestillinger.. jubiii.. Total ligegyldigt for jer sikkert.. men måtte bare lige ud med det, er så glad..
Årh, det lyder bare super... Jeg burde virkelig også udvide mit "sortiment"... Har en tendens til bare at lave det samme altid... Men her elsker vi bare chokoladekage med blåbær mousse...Mums... Og gulerodskage med cream-cheese frosting...
marloutti skriver: Årh, det lyder bare super... Jeg burde virkelig også udvide mit "sortiment"... Har en tendens til bare at lave det samme altid... Men her elsker vi bare chokoladekage med blåbær mousse...Mums... Og gulerodskage med cream-cheese frosting...
Ej lyder også VIIILDT lækkert!! Kan jeg ikke få opskriften på den gulerod og frosting du skriver om?? Min mor elsker den der billige fra netto.. men kunne da være mere lækkert at lave selv..
Lunae skriver: Årh hvor ville jeg gerne have dig til at lave en kage til Camilles 1 års fødselsdag du er så sej!!
Årh hvor ville jeg gerne have dig til at lave en kage til Camilles 1 års fødselsdag du er så sej!!
Årh tak søde!! Der er ikke noget jeg hellere ville.. Men har ikke en krone til resten af måneden udover til mad.. så færgen er lige lidt dyr Ville ellers meget gerne hjælpe dig!!!
Den lykkelige skriver: Ej lyder også VIIILDT lækkert!! Kan jeg ikke få opskriften på den gulerod og frosting du skriver om?? Min mor elsker den der billige fra netto.. men kunne da være mere lækkert at lave selv..
Jeg har fundet begge dele herinde i opskrifter...
marloutti skriver: Jeg har fundet begge dele herinde i opskrifter...
Nå ok.. perfekt tak
Den lykkelige skriver: Årh tak søde!! Der er ikke noget jeg hellere ville.. Men har ikke en krone til resten af måneden udover til mad.. så færgen er lige lidt dyr Ville ellers meget gerne hjælpe dig!!!
Lunae skriver: I know - måske i skulle Overveje at flytte til Aarhus, smilets by
I know - måske i skulle Overveje at flytte til Aarhus, smilets by
Ha ha så skal du godt nok have dine overtalings evner frem overfor manden Han vil ingengang flytte 5 km ud af hans hjem by
Den lykkelige skriver: Ha ha så skal du godt nok have dine overtalings evner frem overfor manden Han vil ingengang flytte 5 km ud af hans hjem by
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128