jeg er simpelhen så....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.707 visninger
29 svar
0 synes godt om
3. september 2011

twinny

Kage sulten....

Men jeg har lige fået afvide jeg har graviditetsbetinget sukkersyge...

Så kan i ikk komme med en god opskrift på en sukkerfri kage eller meget meget lidt sukker i?

tak, tøser...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

Kage sulten....

Så kan i ikk komme med en god opskrift på en sukkerfri kage eller meget meget lidt sukker i?

tak, tøser...

Åh du godeste! Du får da bare det hele skudt i hovedet af uheldige sager, hva?

Altså isis sælger produkter, som er henvendt til folk med sukkersyge, hvilket vil sige de er sukkerfri og har erstatning istedet. De har også sådan nogen "bag nemt"-kager. Du ved dem hvor der bare skal vand i, eller hvordan det nu er. Self. knap så fancy, men hvis det skal være den nemme løsning

http://isisfoods.dk/Produkter/Kage--og-dessertmix. aspx

Anmeld

3. september 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

Kage sulten....

tak, tøser...

Eller den her: http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.p hp?id=13755

Da jeg bagte den under mit vægttab, brugte jeg sukkererstatning i stedet for sukker og fulgte anvisningen på erstatningen - Igen laver Isis erstatning, som er ok for sukkersygepatienter

Anmeld

3. september 2011

Klund

www.sukkerfrikager.dk

Anmeld

3. september 2011

twinny

mange tak.... Jeg har fået afvide jeg må ikk bruge sukkererstatning i stedet for.. Da det overhovedet ikk er bedre endnu almindelig sukker...

Anmeld

3. september 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

mange tak.... Jeg har fået afvide jeg må ikk bruge sukkererstatning i stedet for.. Da det overhovedet ikk er bedre endnu almindelig sukker...

Det lyder rimelig underligt, da Isis sukkererstatning er meget udbredt blandt diabetespatienter. Det påvirker self. blodsukkeret lidt, men ikke meget, og talte med flere på vægttabssiden (altså diabetikere), som brugte netop dette. Men du må hellere lytte til hvad lægen har sagt

Anmeld

3. september 2011

twinny

Frøken J. skriver:

Det lyder rimelig underligt, da Isis sukkererstatning er meget udbredt blandt diabetespatienter. Det påvirker self. blodsukkeret lidt, men ikke meget, og talte med flere på vægttabssiden (altså diabetikere), som brugte netop dette. Men du må hellere lytte til hvad lægen har sagt

Jeg var til en klinisk diætist og hun sagde det var ikk bedre...  Men så må jeg prøve at finde en opskrift hvor der bare skal meget lidt i...

Anmeld

3. september 2011

-Sigrid-

Baby-støv skriver:

Jeg var til en klinisk diætist og hun sagde det var ikk bedre...  Men så må jeg prøve at finde en opskrift hvor der bare skal meget lidt i...

Okaay oO

Hvad så med flydende sødemiddel?

Anmeld

3. september 2011

twinny

-Sigrid- skriver:

Okaay oO

det er vel det samme tænker jeg...   

Anmeld

3. september 2011

twinny

-Sigrid- skriver:

Okaay oO

Min kæreste siger hun sagde det var også no go...  Jeg må spise en gulerod...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.