Twinboys !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
1 svar
0 synes godt om
16. januar 2009

jolu

Har netop opdaget at du har forladt siden. Jeg vil bare sige at jeg ikke aner hvad som er sagt eller gjort, men at jeg kommer til at savne dig, synes du virkede som en "indgroet" fan af baby og kan næsten ikke forestille mig at du ikke er her mere..... Du har altid svaret så pænt på alles indlæg.

Håber du vender tilbage, når du har fordøjet de grumme ting som er sagt eller gjort.....for ingen mennekser fortjener at skulle forlade det de holder af på sådan en baggrund.

Knus herfra Karina !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2009

Becks

jolu skriver:

Har netop opdaget at du har forladt siden. Jeg vil bare sige at jeg ikke aner hvad som er sagt eller gjort, men at jeg kommer til at savne dig, synes du virkede som en "indgroet" fan af baby og kan næsten ikke forestille mig at du ikke er her mere..... Du har altid svaret så pænt på alles indlæg.

Håber du vender tilbage, når du har fordøjet de grumme ting som er sagt eller gjort.....for ingen mennekser fortjener at skulle forlade det de holder af på sådan en baggrund.

Knus herfra Karina !

Ja, det er ærgeligt og trist, at hun har set sig nødsaget til og slette sin profil...

Men som mathilde skriver i et andet indlæg, så kan vi finde Majbritt på Fjæsbog og hendes hjemmeside www.twinboys.dk

Knus Becky

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.