hjælp. mangler fondant!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.082 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. september 2011

tommilla

jeg er i birkerød hos mine forældre. pludselig finder de ud af de får gæster imorgen og vi ville gerne bage en kage til dem i aften. kagen er ikke noget problem, men har intet fondant hjemme.!

jeg kan bedst lide at arbejde med købe fondant, enten fra kagebutikken, sprecialkøbmanden eller kop og kande, men ingen af disse steder har åbent imorgen, da det er søndag.

hvad gør jeg???

kender i et sted der er søndagsåbent hvor jeg kan købe fondant, eller bor du måske lige i området og har så meget jeg kan købe lidt?

(mail mig gerne på tommyogmilla@hotmail.com)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

mth1987

Det ikk i nærheden men måske har den på Frederiksberg åbent. Jeg har også lidt tilbage mener jeg men bor langt fra dig. Mon ikk der nogle kagedamer tæt ved dig

Anmeld

3. september 2011

Sujan

Du kan jo lave det selv... er ikke så slemt:-)

Anmeld

3. september 2011

Na-Wi

Har 2 pakker du gerne må få, men bor desværre i vestsjælland

Anmeld

3. september 2011

helle85

jeg laver det ud af marcipan og flormelis og lidt honning og det er meget nemt at have med at gører.

Anmeld

3. september 2011

Michala

Kop og kande i Allerød har ofte åbent på søndage. Og eftersom at det er 1. søndag i måneden er der en god chance for at den har det imorgen

Anmeld

3. september 2011

Malli

panduro hobby, sælger også fondant. De har åbent i morgen 

Anmeld

4. september 2011

tommilla

ihh tak for al jeres hjælpsomhed og svar. vil prøve om jeg måske kan være heldig i kop og kande da dte jo er 1. søndag i måneden. kan jo prøve at ringe.

ellers må jeg køre til panduro

hilsen michala

Anmeld

4. september 2011

Guldet

helle85 skriver:

jeg laver det ud af marcipan og flormelis og lidt honning og det er meget nemt at have med at gører.

ej det lyder spændende- er nemlig ikke så vild med det man laver med skumfiduser Må man få en opskrift ?

Anmeld

4. september 2011

helle85

Mor- til pige skriver:

ej det lyder spændende- er nemlig ikke så vild med det man laver med skumfiduser Må man få en opskrift ?

det er bare feks 500 g marcipan og 500g flormelis og honningen er til at gører det smidigt med, så der må man prøve sig lidt frem, med lidt af gangen da det kommer an på hvad for en marcipan man bruger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.