Lunas dag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.276 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. september 2011

lhn89

Hej piger

Her kommer der lige en billedespam fra vores dejlige dag (søndag d. 28.08) 

Vi var lidt venner og den nærmeste familie. Selve dåben var i Viborg domkirke og derefter var vi på Niels Bugges kro. Vi sluttede af hjemme ved mine svigerforældre, hvor der var mulighed for at få lidt kaffe og kransekage. 

Alt i alt en super dag med dejligt vejr, trods de havde lovet regn hele dage, var der alligevel dejlig solskin. Luna var også helt perfekt, hun fik dog næsten ikke sovet, men det kunne man ikke mærke på hende, hun grinede det meste af dagen og elskede at være ved folk. Det kunne jo næsten ikke blive bedre!

Go' weekend til jer alle

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

Jakob'sMor

lhn89 skriver:

Hej piger

Vi var lidt venner og den nærmeste familie. Selve dåben var i Viborg domkirke og derefter var vi på Niels Bugges kro. Vi sluttede af hjemme ved mine svigerforældre, hvor der var mulighed for at få lidt kaffe og kransekage. 

Alt i alt en super dag med dejligt vejr, trods de havde lovet regn hele dage, var der alligevel dejlig solskin. Luna var også helt perfekt, hun fik dog næsten ikke sovet, men det kunne man ikke mærke på hende, hun grinede det meste af dagen og elskede at være ved folk. Det kunne jo næsten ikke blive bedre!

Go' weekend til jer alle

Gode billeder - tillykke med hende

Anmeld

3. september 2011

lhn89

Jakob'sMor skriver:

Gode billeder - tillykke med hende

Mange tak skal du have! 

Anmeld

3. september 2011

AnneP

lhn89 skriver:

Hej piger

Go' weekend til jer alle

Tillykke med hende!

Det ser ud til at have været en super dejlig dag!

Anmeld

3. september 2011

lhn89

AnneP skriver:

Tillykke med hende!

Det ser ud til at have været en super dejlig dag!

Mange tak! Det var det virkelig også - en stor dag, hvor hun endelig fik sit navn

Anmeld

3. september 2011

NJN

Stort tillykke med hende.. Ser ud til i havde en dejlig dag. 

Anmeld

3. september 2011

lhn89

NJN skriver:

Stort tillykke med hende.. Ser ud til i havde en dejlig dag. 

Mange tak! Det var det i hvert fald også

Anmeld

3. september 2011

Janni.

Lyder som den perfekte dag, rigtig gode billeder. Og hvor er hun sød i kjolen 

Anmeld

3. september 2011

Janni.

Hov ja, tillykke med hende, det glemte jeg i min iver 

Anmeld

3. september 2011

MelikkazMoar

lhn89 skriver:

Hej piger

Go' weekend til jer alle

ej hvor ser det hyggeligt ud, håber i har haft en rigtig dejlig dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.