Svømning og dårlig mave :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.221 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. september 2011

Jakob'sMor

Vi går til babysvømning, men Jakob har fået dårlig mave - det er dog først i morgen formiddag vi skal afsted, men hvis maven ikke er blevet bedre er det så en dårlig ide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

Lullaby

Altså hvis vi snakker diarre så ja. Så kan de fleste bleer ikke holde det inde men hvis han bare har alm afføring, bare mange gange så ville jeg bare investere i en alm badeble

Anmeld

3. september 2011

Jakob'sMor

Lullaby skriver:

Altså hvis vi snakker diarre så ja. Så kan de fleste bleer ikke holde det inde men hvis han bare har alm afføring, bare mange gange så ville jeg bare investere i en alm badeble

Det er ikke diarre, bare mange gange nr 2 i bleen. Vi har en almindelig badeble - så det vil du mene vi godt kan?

Anmeld

3. september 2011

Lullaby

Jakob'sMor skriver:

Det er ikke diarre, bare mange gange nr 2 i bleen. Vi har en almindelig badeble - så det vil du mene vi godt kan?

Ja da

Anmeld

5. september 2011

evamor

Jeg ville nok blive hjemme, ikke pga at ble/badeble evt. ikke kan holde, men for at skåne hans immunforsvar lidt. Man udsættes vel for div bakterier i en svømmehal, og hvis han så samtidig kæmper med maven, kunne man taænke at han så også lettere vil tage imod evt anden sygdom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.