hvor tit..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. september 2011

Anonym trådstarter

Spiser jeres nyfødte om dagen? og hvor længe ad gangen?

Hvor mange gange om natten? Og hvor længe?

Er jeres vågne om dagen, hvor det ikke bare er fordi de enten skal have noget at spise eller skiftes?

og hvor gammel er babyen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

1000Ben

5 uger, sover igennem langt de fleste nætter og er vel sammenlagt vågen 2-3 timer dagligt også bare for at kigge rundt uden at skulle skiftes eller have mad. Hun får mad ca hver 2-3 time - jeg ammer - har du da problemer?

Kærlig hilsen

Stefanie 

Anmeld

3. september 2011

Anonym trådstarter

Stefanie8 skriver:

5 uger, sover igennem langt de fleste nætter og er vel sammenlagt vågen 2-3 timer dagligt også bare for at kigge rundt uden at skulle skiftes eller have mad. Hun får mad ca hver 2-3 time - jeg ammer - har du da problemer?

Kærlig hilsen

Stefanie 

Min er godt nok kun 2 uger. Men er for det meste vågen om natten, og spiser nok 4 gange om natten. Sover det meste af dagen, spiser hvert 3 time om dagen, og er kun vågen når han skal skiftes eller spise om dagen

Anmeld

3. september 2011

1000Ben

Anonym skriver:

Min er godt nok kun 2 uger. Men er for det meste vågen om natten, og spiser nok 4 gange om natten. Sover det meste af dagen, spiser hvert 3 time om dagen, og er kun vågen når han skal skiftes eller spise om dagen

Det er helt normalt - hvis han kun er 2 uger, har han stadig ikke fundet ud af hvad der er nat og dag, hvilket jo selvfølgelig er meget hårdt for dig. Der går ikke længe før han forhåbentligt finder ud af at man skal sove om natten, men selv dér er det jo rigtig normalt, at de stadig vågner for at få mad. Og tillykke med ham da  Du kan også altid ringe til din sundhedsplejerske, som kan give dig rigtig mange gode råd 

Anmeld

3. september 2011

Taniakb

jeg malker ud.. Min er lidt over 3 uger gammel, spiser 175 af gangen og spiser hver 4 time. De sidste to dage har hun sovet 8 timer to gange.. - Men normalt er jeg oppe en gang om natten. hvis hun ik lige falder i søvn bagefter, løfter jeg hovedgærdet også ligger hun på min overkrop også sover hun stort set med det samme.. Om formiddagen er hun så begyndt at være vågen, men ligger bare og kigger
Men hun er meget nem, græder kun når hun er sulten

Anmeld

3. september 2011

Anonym trådstarter

Ja okay Håber snart os at min bassemand kommer til at sove lidt mere om natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.