Et forslag fra os :) (men husk at være forsigtige)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. september 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Her er et lille forslag fra os:

Gravide kvinder prøv at få Jeres mænd til at stå bagved Jer, tag forsigtigt fat helt nede hvor maven starter med at bule, og løfte en lille smule op af... tro mig føles som om man bliver 5 kg lettere på fødderne... utrolig lettende efter at have stået op i et længere stykke tid...

Husk at gøre det forsigtigt og ikke for meget... vi ved ikke helt hvor meget der løftes da vi glemmer at spørge jordemoder om det men det er dejligt lige at blive lettet i et par sekunder for fødderne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

1000Ben

Wampires skriver:

Her er et lille forslag fra os:

Gravide kvinder prøv at få Jeres mænd til at stå bagved Jer, tag forsigtigt fat helt nede hvor maven starter med at bule, og løfte en lille smule op af... tro mig føles som om man bliver 5 kg lettere på fødderne... utrolig lettende efter at have stået op i et længere stykke tid...

Husk at gøre det forsigtigt og ikke for meget... vi ved ikke helt hvor meget der løftes da vi glemmer at spørge jordemoder om det men det er dejligt lige at blive lettet i et par sekunder for fødderne...

Øv nu er jeg helt ked af ikke at være gravid længere, da jeg super gerne ville have prøvet det. - Fedt tip

Anmeld

3. september 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Stefanie8 skriver:

Øv nu er jeg helt ked af ikke at være gravid længere, da jeg super gerne ville have prøvet det. - Fedt tip

Det var et helt tilfælde at vi fandt frem til det...

Stod og vaskede op en dag og så kom manden lige ud og opdagede at maven ramte kanten.. så han holdte den lidt op for at den ikke ramte og mærkede bare med det samme at det lettede på fødderne...

og blev bare ved med at glemme at fortælle det herinde for tænkte at andre også kunne få glæde af det...

Anmeld

3. september 2011

SaNiNa

Tror ikke der sker noget ved at løfte maven lidt op, han må nok bare ikke give slip uden lige at sænke maven igen da jeg ikke tror båndene har sætlig godt af sådan et fald.

Anmeld

3. september 2011

svanen73

Det gjorte vi oz engang imellem, hvilket vi oz opdagede helt tilfældigt

Bonus er at manden jo får en fornemmelse af hvor tungt det egentlig er min ex fik sig i hvert fald en overraskelse over fornemmelsen af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.