Kan man smide det i vaskemaskinen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. september 2011

Madam Blå

Hej piger

Jeg har endelig fået købt mig min drømmevogn En Emmaljunga BSS i sort. Har købt den brugt, og antog at jeg bare kunne smide diverse dele i vaskemaskinen.. Men så ser jeg på vaskeanvisningen at det skal vaskes i hånd...

Seriøst? Vil så gerne have det i vaskemaskinen, da den altså er meget bedre til at vaske, end jeg er Men hvad siger i? Kan man putte det i vaskemaskinen, eller skal jeg gå i krig med at vaske i hånden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

Fam. Madsen

Madam Blå skriver:

Hej piger

Jeg har endelig fået købt mig min drømmevogn En Emmaljunga BSS i sort. Har købt den brugt, og antog at jeg bare kunne smide diverse dele i vaskemaskinen.. Men så ser jeg på vaskeanvisningen at det skal vaskes i hånd...

Seriøst? Vil så gerne have det i vaskemaskinen, da den altså er meget bedre til at vaske, end jeg er Men hvad siger i? Kan man putte det i vaskemaskinen, eller skal jeg gå i krig med at vaske i hånden?

jeg smed det fra min odder vogn i vaskemaskinen.. og det tog ikke skade, gave det bare den der hed håndvask og slog centrifugeringen fra. 

men ved ikke med emmaljungas vogn og de kan holde til det.

Anmeld

3. september 2011

FruHolm <3

Madam Blå skriver:

Hej piger

Kan du ikke give det en Skånevask, den er ikk så hård ved stoffet og du kan jo sætte vaskekraften/omdrejningerne ned

Anmeld

3. september 2011

Isabella_mor

vaskemiddel indeholder enzymer som går i krig med snavset om det er i maskinen eller ej.. hvis du ligger det i blød i nogle timer og skyller det igennem bliver det også et godt resultat....  for det er enzymerne der tager sig af snavset.. og ikke maskinen...

Anmeld

3. september 2011

Madam Blå

Fam. Madsen skriver:

jeg smed det fra min odder vogn i vaskemaskinen.. og det tog ikke skade, gave det bare den der hed håndvask og slog centrifugeringen fra. 

men ved ikke med emmaljungas vogn og de kan holde til det.

Tænker at det fint kan holde til det. Det er jo ikke så sart og skrøbeligt. Men samtidig så tør jeg ikke helt

Tak for din erfaring

Anmeld

3. september 2011

Annette A

De fleste ting kan som regel tåle 30 grader ellers skåne eller uldvask. Jeg vasker de ting der kan vaskes på barnevogn mv. ved 30 grader selvom der står håndvask og det er der ingenting sket ved. 

Anmeld

3. september 2011

Madam Blå

MinBabyOscar <3 skriver:

Kan du ikke give det en Skånevask, den er ikk så hård ved stoffet og du kan jo sætte vaskekraften/omdrejningerne ned

Ja, det kunne jeg gøre Vores maskine i vaskekælderen er lidt gammel, så den kan ikke rigtig reguleres på, men så må jeg jo låne en vask ved en veninde eller familien

Tak for rådet!

Anmeld

3. september 2011

Madam Blå

isabellamor skriver:

vaskemiddel indeholder enzymer som går i krig med snavset om det er i maskinen eller ej.. hvis du ligger det i blød i nogle timer og skyller det igennem bliver det også et godt resultat....  for det er enzymerne der tager sig af snavset.. og ikke maskinen...

Haha! Nå ja Den havde jeg da lige svedt ud. Det vil jeg prøve først så! Skulle det ikke være nok, så prøver jeg at l¨åne en vask i en maskine, der kan alt det der med skånevask, mindre omdrejninger osv.

Tak!

Anmeld

3. september 2011

Madam Blå

Kellie skriver:

De fleste ting kan som regel tåle 30 grader ellers skåne eller uldvask. Jeg vasker de ting der kan vaskes på barnevogn mv. ved 30 grader selvom der står håndvask og det er der ingenting sket ved. 

Det lyder godt, at de kan holde til det. Kan jeg heller ikke se, hvorfor de ikke skulle kunne

Men jeg prøver at smide det i en balje med noget vaskepulver først. Hvis jeg ikke er tilfreds med resultatet, så må det altså overleve i maskinen

Tak for svar!

Anmeld

3. september 2011

FruHolm <3

Madam Blå skriver:

Ja, det kunne jeg gøre Vores maskine i vaskekælderen er lidt gammel, så den kan ikke rigtig reguleres på, men så må jeg jo låne en vask ved en veninde eller familien

Tak for rådet!

hehe okay ja det kunne du gøre

det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.