Hjælp hjælp :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. september 2011

twiggi

Hvad er der galt? Vi lå pg sov som vi plejer, pludselig vågner vanessa kl 2:35 og SKRIGER! ikke bare græder men inderligt skriger. Og hun har skreget siden.. Med een sovepause Ellers har hun grædt og hin græder ellers aldrig nogensinde.. Hun er 3 1/2 måned og vi har endnu ( før i dag hørt hende græde)Hun spiser nogenlunde som hun plejer. Hun har så grædt nu siden kl 2:30 ca. Og er dybt ulykkelig og kan næstenIkke få vejret når hun græder så meget græder hunKan i hjælpe?? Hun har haft sit tigerspring for 2 uger siden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

mortilflere

Kan være øre , jeg ville ringe til læge vagten 

Anmeld

3. september 2011

mth1987

Kan huske min datter også var igennem en periode hvor hun var utrolig ulykkelig. Men jeg syntes det lyder meget voldsomt. Så det ikk til at sige. Håber i finder ud af hvad det er for det er sgu så hårdt når de er så kede af det. Desværre ikk megen hjælp herfra

Anmeld

3. september 2011

B&J

Det kan også sagtens være en drøm det prøvede vi engang med vores dreng vi prøve at intet hjalp han græd næsten i 12 timer også forsvandt det nu hvis han har drømt vågner han i et skrig også kan det godt tage ½time til 1 time for at falde ham til ro og han er nu 1½år

men det kan også være mange andre ting hvem ved, det er så svært håber i finder ud af det

Anmeld

3. september 2011

Mettemus

Jeg tænker også umiddelbart ondt i ørerne? Er der forskel på hendes gråd når hun sidder ved jer eller ligger ned?

Lille mus ...

Stort knus

Anmeld

4. september 2011

Mauser.

Jeg tænker at hun har haft en drøm, eller at hun har ondt ? :/ lille pus.

Anmeld

4. september 2011

Koen.

mon hun har drømt? det kan jo virkelig påvirke dem ellers tænker jeg ondt i ørene?

håber i finder ud af hvad der er galt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.