Kan det være symptomer på en sygdom???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. september 2011

Anonym trådstarter

Hej håber meget i kan hjælpe mig kloge tøser...
Har en baby på 7 måneder, og igår opdagede jeg nogle små røde knopper på den ene balle, og idag virker det som om de gør ondt når vi tører der, for h*n bryder ud i skrål sådan som h*n plejer når noget gør ondt, og er også meget pyllret idag, spiser ikke så meget og lurene har været små...

Kan det være symptomer på noget eller er det "bare" en rød numse og normalt??? Skal jeg gøre noget???

Kram ano

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

henh01

Hejsa. Det kan være en god ide at lade h*n ligge med bar mås lidt tid hver dag indtil de er væk. Jeg tænker at det er varmeknopper eller fordi der har været en syreprut i bleen lidt for længe

Ellers smør zinksalve på eller drys med kartoffelmel - det lindrer.

Anmeld

2. september 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Hejsa. Det kan være en god ide at lade h*n ligge med bar mås lidt tid hver dag indtil de er væk. Jeg tænker at det er varmeknopper eller fordi der har været en syreprut i bleen lidt for længe

Ellers smør zinksalve på eller drys med kartoffelmel - det lindrer.

super, så ingen grund til bekymring???

Anmeld

3. september 2011

Dansker i England

Det kunne godt tyde på, der er tænder på vej. Det kan nemlig give både udslæt, manglende appetit og i det hele tage ændret humør.

så jeg ville smøre noget zinksalve på og ellers ikke bekymre mig.

Anmeld

3. september 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej håber meget i kan hjælpe mig kloge tøser...
Har en baby på 7 måneder, og igår opdagede jeg nogle små røde knopper på den ene balle, og idag virker det som om de gør ondt når vi tører der, for h*n bryder ud i skrål sådan som h*n plejer når noget gør ondt, og er også meget pyllret idag, spiser ikke så meget og lurene har været små...

Kan det være symptomer på noget eller er det "bare" en rød numse og normalt??? Skal jeg gøre noget???

Kram ano

Det kan jo være tandknopper...de er nemlig ofte ømme og irrtable.

Men når du ikke vedlægger et billede, så er det jo lidt svært at gætte på.

Se om det breder sig og tag den så derfra, for så kan det være så meget forskelligt...her tænker jeg naturligvis på div. børnesygdomme.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.