Må jeg se dine cupcakes :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2011

Dot D

princessmalou skriver:

skal det så helts oven på en chokolade muffins? eller kan man godt lave dem på alm hvide muffins uden noget bare med vanilje? ..

- hvordan laver jeg så en alm smør creme? er det så bare smør og flormelis?

Den kan du sagtens putte ovenpå begge slags

Alm smørcreme er smør, flormelis og evt lidt vædske, feks mælk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

princessmalou

Dot D skriver:

Den kan du sagtens putte ovenpå begge slags

Alm smørcreme er smør, flormelis og evt lidt vædske, feks mælk

hvor meget sukker skal der i der så? bare en halv flormelis ? 

- hvorfor skal der så æggevider i chokoladen og ikk i den alm?(:

Anmeld

3. september 2011

Dot D

hvor meget sukker skal der i der så? bare en halv flormelis ? 

- hvorfor skal der så æggevider i chokoladen og ikk i den alm?(:

Det var ÆGGEBLOMMER, bare så du ikke lige tager forkert

Jamen det var fordi, du spurgte på en alm smørcreme, den anden det er sådan lidt en videreudvikling af en, jeg har set engang. Så den er som jeg synes er rigtig god

Den almindelige er 250 g smør og 250 g flormelis og måske 1 spsk mælk, men jeg synes den smager MEGET af smør. Det er også grunden til, at jeg har lavet den anden om til det du læste... Kan ikke lide smørsmagen

Anmeld

3. september 2011

princessmalou

Dot D skriver:

Det var ÆGGEBLOMMER, bare så du ikke lige tager forkert

Jamen det var fordi, du spurgte på en alm smørcreme, den anden det er sådan lidt en videreudvikling af en, jeg har set engang. Så den er som jeg synes er rigtig god

nååååe . okay  

Vi køre ned og handler nu(: 

tak for svarende . go dag! 

Anmeld

3. september 2011

Dot D

princessmalou skriver:

nååååe . okay  

Vi køre ned og handler nu(: 

tak for svarende . go dag! 

Håber du lige nåede at få rettelserne med

Anmeld

3. september 2011

Mille83

Dot D skriver:

Tak for det

Det hvide er PSC - en palminsmørcreme med Asti og den lyserøde er en cremecheese frosting med flødeost, kogte hindbær og flormelis

Det kunne jeg godt tænke mig en opskrift på  Den med asti og den med flødeost...HEHE 

Anmeld

3. september 2011

Georgia

Mille83 skriver:

Det kunne jeg godt tænke mig en opskrift på  Den med asti og den med flødeost...HEHE 

vil også gerne be om opskrift med asti, hvis jeg må
Børn kan vel godt spise den

Anmeld

3. september 2011

Dot D

Mille83 skriver:

Den med Asti er: 225 g stueblød Palmin, 225 g blød bloksmør, 3 tsk vanilleessens, 700-900 g flormelis og ca 1 dl Asti. Smør og Palmin røres, meget gerne på maskine, i gerne 10 minutter, så tilsætter du vanille og røre godt. Så tilsætter du flormelis lidt ad gangen og igen røres der godt. Tilsidst tilsætter du vædsken også lidt ad gangen og røre godt. Det er en stor portion, men den kan gemmes både på køl og i fryser

Den med hindbær lavede jeg sådan lidt på slump, men ca sådan her: Kogte en pose hindbær og mosede dem, lod dem køle helt af. Så tog jeg en pk flødeost IKKE light(200g) og den rørte jeg op med 1 pk flormelis også tilsatte jeg hindbær til jeg synes den var god

Anmeld

3. september 2011

Dot D

Georgia skriver:

vil også gerne be om opskrift med asti, hvis jeg må
Børn kan vel godt spise den

Det kan de sagtens, Sophie eeeeeeeeeelsker den

Anmeld

3. september 2011

Mille83

Dot D skriver:

Den med Asti er: 225 g stueblød Palmin, 225 g blød bloksmør, 3 tsk vanilleessens, 700-900 g flormelis og ca 1 dl Asti. Smør og Palmin røres, meget gerne på maskine, i gerne 10 minutter, så tilsætter du vanille og røre godt. Så tilsætter du flormelis lidt ad gangen og igen røres der godt. Tilsidst tilsætter du vædsken også lidt ad gangen og røre godt. Det er en stor portion, men den kan gemmes både på køl og i fryser

Den med hindbær lavede jeg sådan lidt på slump, men ca sådan her: Kogte en pose hindbær og mosede dem, lod dem køle helt af. Så tog jeg en pk flødeost IKKE light(200g) og den rørte jeg op med 1 pk flormelis også tilsatte jeg hindbær til jeg synes den var god

Taaaaaaaak du en skat 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.