Hvordan er det nu med de follikler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mutti2B skriver:

Vil det så være sådan at man allerede nu vil kunne se hvilket et det bliver? Altså at det er det der er størst nu eller vil de andre mon kunne overhale det? Jeg synes nemlig at jeg så en stor basse i den venstre side . Men måske det bare var ønsketænkning

Man kan godt se når man nærmer sig ÆL hvilke æg der vil være modne til ÆL. Ved IUI får du sikkert en ÆL sprøjte, så de sikrer sig at du får ÆL med et æg i perfekt størrelse. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Mutti2B

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Man kan godt se når man nærmer sig ÆL hvilke æg der vil være modne til ÆL. Ved IUI får du sikkert en ÆL sprøjte, så de sikrer sig at du får ÆL med et æg i perfekt størrelse. 

Jeg er kun på dag 2 i cyklus, så har aldrig prøvet at blive scannet så tidligt. Jeg får ikke hormoner eller æl-sprøjte. Jeg kommer bare ind og bliver scannet ca. på 11. dagen for der kan hun nemlig se fra hvilken side folliklen vil poppe . Jeg håbede bare på at man måske allerede nu kunne se det . Om jeg er utålmodig?? Jaaaaaaaaa

Anmeld

2. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mutti2B skriver:

Jeg er kun på dag 2 i cyklus, så har aldrig prøvet at blive scannet så tidligt. Jeg får ikke hormoner eller æl-sprøjte. Jeg kommer bare ind og bliver scannet ca. på 11. dagen for der kan hun nemlig se fra hvilken side folliklen vil poppe . Jeg håbede bare på at man måske allerede nu kunne se det . Om jeg er utålmodig?? Jaaaaaaaaa

Ok, jeg har også prøvet med og uden ÆL sprøjte. Netop fordi jeg selv havde ÆL hver gang. Til sidst prøvede vi med sprøjte, da det også skulle stimulere undfangelsen. Ikke at det hjalp os .

Jamen du bliver scannet indtil de kan se, at nu er det nu eller lige op over. Man vil nok kunne sige allerede nu, hvilke æg der giver tegn til at være foran de andre. Men du skal nok først lidt længere hen i cyklus før de med sikkerhed kan sige hvilket æg det bliver. Nogle af dem vil følge hinanden i størrelse en stor del af vejen. 

Anmeld

3. september 2011

Agnete

Mutti2B skriver:

Jaa, masser af

Nej, jeg når det desværre ikke denne gang, men nu er de indledende undersøgelser heldigvis overstået så jeg skal bare ringe når jeg vil ha den lavet.

Må jeg spørge hvorfor du først skal insemineres i næste måned, hvis du er blevet scannet nu?

Jeg var bare til en samtale i går, for at finde ud af, om det overhovedet kan betale sig med IUI, eller om jeg skal vælge IVF i stedet... Men blodprøverne var lige så fine (faktisk lidt finere...?) i forhold til for 1½ år siden. Så det bliver max 3 x IUI med hormonstimulation fra 3. dag. Jeg var på 5. dag i går, så derfor skal jeg vente til næste cyklus. Men det er nu også ok.  Jeg regnede jo alligevel ikke med, at det blev før november...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.