Hvad er dit største ønske LIGENU ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2012

Muffin_girl

Princesspigen skriver:

mit er at baby viser sig til scanningen på onsdag, at den har det godt og der kun er 1.. så jeg kan få lidt ro på oven i hoved

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

Guldimaven

Mit er, at min søn kommer godt til verden! 

Anmeld

23. marts 2012

MaleneJensen

AalborgPigen skriver:

Hvad er dit største ønske lige nu.. Mit er at blive MOAR !!!  

Få et Hus så projekt baby nr 2 kan komme igang

Anmeld

23. marts 2012

Kay

det kommer an på om det skal være et lidt urealistisk ønske eller et realistisk ønske....

urealistisk... at vinde flere milioner i lotto så vi kan købe vores drømme hus...

realistisk.... at vores lille pige inde i maven er sund og rask når hun kommer ud....

og så 2. højeste... at vi snart får brev om at vi får noget større at bo i 

vi bor nemlig i et rækkehus på 54 kvm. 1 værelse og et køkken/allrum/stue... et dejligt lille hus... men vi er skrevet op til en med 2 og 3 værelser... og er nummer 7 i køen lige nu...

Anmeld

23. marts 2012

H+S Skjolgborg.

Af vinde i lotto eller ligne så vi kan betale vores hus og gæld ud.JA også af få min datter hjem og bo igen + flexjob og et kørekort ville være mega skønt..

Henriette

Anmeld

23. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

At min gode tålmodighed snart vender tilbage til mig! Føler at jeg de sidste 14 dage, har været en lidt gal, gravid mor og kærste! Vh stine

Anmeld

23. marts 2012

modesty

At min dreng begynder at sove igennem og at der bliver 30 timer på et døgn!

Anmeld

23. marts 2012

Karo

Jeg ville elske et nyt køkken

Anmeld

23. marts 2012

2721

At vores lejligheder var bygget sammen, sådan at vi havde en stor, hvilket er li med en et rigtig hjem, uden byggerod og alt det der følger med når man bygger.

Anmeld

23. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Jeg kan ikke huske om jeg har svaret - har jeg sikkert da jeg lå sygemeldt da du oprettede debatten..

Denne gang har jeg et meget egoistisk ønske..

Jeg vil så gerne skænke min kæreste et barn. Det må være mit største ønske at jeg i næste graviditet går hele vejen uden problematikker. <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.