Iui !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
5 svar
1 synes godt om
2. september 2011

Anonym trådstarter

jubii idag har jeg fået lavet en hsu undersøgelse med rigtig fin passage og hvis det hele går planmæssigt skal vi insimeneres på onsdag Håber så meget det snart lykkeds.

min kæreste har nedsat sædkvalitet, så mit spørgsmål er hvor mange millioner sædceller i blev insimeret med? og blev i gravid ved iui?

knus her fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Anonym trådstarter

slet ingen som vil dele lidt erfaring??

Anmeld

2. september 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

jubii idag har jeg fået lavet en hsu undersøgelse med rigtig fin passage og hvis det hele går planmæssigt skal vi insimeneres på onsdag Håber så meget det snart lykkeds.

min kæreste har nedsat sædkvalitet, så mit spørgsmål er hvor mange millioner sædceller i blev insimeret med? og blev i gravid ved iui?

knus her fra

Held og lykke med det..... Vi har været igennem en del IUI-H... Men min mand har god sæd... Jeg ruger pt. på ICSI æg... Ved IUI-H var der imelle 70.000.000 og 100.000.000... Men husk min har super svømmere, her er det mig der fejler noget (PCOS)

Anmeld

2. september 2011

pussekat

hejsa

da vi fik iui sige de på sygehus at der skal være over 3 mio

Anmeld

2. september 2011

Anonym trådstarter

tak for svar og ønskebarn74 hejd og lykke med rugningen, må være jeres tur nu! - jeg har fulgt lidt med på sidelinjen! fra mig

Anmeld

4. september 2011

camillahej

denne her gang fik jeg 300.000.000 millioner op i mig det var ekstremt og var glad har os prøvet hvor der kun kom 500.000 op i mig sys sæd kvaliteten svinger meget men tror ikke du skal tænke på det, der skal kun 1 god svømmer til jo.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.