at forstå hvad man siger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. januar 2009

charlottekri

her for et par dage siden fik jeg min datter til at kappe kage bare ved at bede hende om det. jeg viste hende ikke hvad hun skulle gøre, og hun har gjort det flere gange siden. hun er først lige blevet 1 år. er det bare mig eller er det tidligt??

p.s. er ret stolt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2009

Kvindemin

charlottekri skriver:

her for et par dage siden fik jeg min datter til at kappe kage bare ved at bede hende om det. jeg viste hende ikke hvad hun skulle gøre, og hun har gjort det flere gange siden. hun er først lige blevet 1 år. er det bare mig eller er det tidligt??

p.s. er ret stolt

Kan godt forstå du er stolt, det er man. Om det er tidligt eller sent
Celina har også gjort det noget tid, er også et år.
Og som hun snakker
Det går så stærkt, man kan slet ikke følge med.

Anmeld

16. januar 2009

charlottekri

ja Maja kan heller ikke te stille! bla bla bla hele tiden; man forstår ikke en dyt af hvad hun siger, men det lyder da sjovt!!!

Anmeld

16. januar 2009

fam.4xc

Jeg ved heller ik om det er tidligt - men dejligt er det da

Jeg kan slet ik huske fra Carolines tid hvordan det hang sammen , så derfor blir jeg også dagligt overrasket over min datter på 13 mdr der feks idag hentede sine støvler, da jeg sagde vi sku over og hente storesøster... eller når hun så sødt laver lille Peter edderkop fagter - det er sgu da imponerende hvad så små mennesker kan , og hvor er livet herligt at man på trods af det er anden gang jeg oplever den alder, stadig undres og frydes over mit vidunder

Anmeld

16. januar 2009

Becks

haha hvor dejligt

Min gudsøn på 9½ måned siger Bøhhhh, når vi andre siger bøh, så laver han spjæt som om han bliver forskrækket og skraldgriner bagefter... Så siger han bøhhhh og så lader vi som om vi bliver forskrækket, og så griner han ligeså meget igen.. De er sgu kærlige de børn..

men spise rugbrødshapser selv og kravle, vil han sgu ikke haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.