For h..... da!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. september 2011

AmalieMalle

jeg er ved at blive sindsyg! min dreng paa 7 mdr, driver mig til vanvid! jeg aner ikke hvad der er med ham, men han brokker sig konstant og vil intet spise, udover en flaske i ny og nae. han plejer at spise godt, ca. 3 maaltider om dagen, 1 flakse mme og en flaske vaelling. men nu, gider han ingenting og brokker sig bare. det er specielt slemt, hver gang jeg saetter ham i sin stol og tager gaffel/ske frem, og har os proevet at give ham det med fingerne, men lige lidt hjaelper det! 

er der nogen af jer dejlige moedre, der har oplevet noget ligende? vil jo bare have at min dreng er glad og tilfreds  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Maja_4000

Ja ! Caroline ville ikke spise for nogle måneder siden .. Hun er 8 måneder nu :b .. Det varede "bare" et par dage .. Så var det ovre igen .. 

Er han ved at få tænder ?

Anmeld

2. september 2011

Den lykkelige

Vores har lige været det samme igennem.. godt nok kun 6 måneder men pyyyhhh præcis som du skriver.. ville bare intet.. hverken sove, spise elle noget.. men efter en hård halvande uges tid stoppede det heldigvis

Anmeld

2. september 2011

AmalieMalle

orh, hvor er jeg glad for at jeg ikke er alene! liam sov os kun en halv time her til morgen! argh .. taender kunne det godt vaere, han har faaet to i undermunden, men dem klagede han overhoved ikk over og vi opdagede dem faktisk foerst da de var langt oppe. det er bare haardt, men haaber virkelig kun at det er en fase! :/

Anmeld

3. september 2011

Maria-s

jeg er ved at blive sindsyg! min dreng paa 7 mdr, driver mig til vanvid! jeg aner ikke hvad der er med ham, men han brokker sig konstant og vil intet spise, udover en flaske i ny og nae. han plejer at spise godt, ca. 3 maaltider om dagen, 1 flakse mme og en flaske vaelling. men nu, gider han ingenting og brokker sig bare. det er specielt slemt, hver gang jeg saetter ham i sin stol og tager gaffel/ske frem, og har os proevet at give ham det med fingerne, men lige lidt hjaelper det! 

er der nogen af jer dejlige moedre, der har oplevet noget ligende? vil jo bare have at min dreng er glad og tilfreds  

Har du prøvet at sidde anderledes når der skal spises? Her sidder jeg med bettemanden i sofaen mellem mine ben, med hans ryg op af min mave/ bryst og så en arm om livet på ham. Det giver ham en ro, så han kan koncenterer sig om det der spiseri. Det er selvfølgelig lidt hårdt for min ryg, men her virker dette rigtig godt

Beklager jeg ikke lige kan komme med så meget mere....

Håber det snart bliver bedre for jer  

Anmeld

3. september 2011

Topp

AmalieMalle skriver:

har lige haft samme tur med Liva... stoppede med at tilbyde hende, og hun "sad-bare-med-til-bors" - så blev hun vææææææææææældig interesseret når vi spiste "uden" hende *hehe*

Anmeld

3. september 2011

Rosa

Her hjalp det at han fik lov at sidde med lidt legetøj mens jeg tyrede maden. Han blev tit så optaget af legetøjet at han ikke "opdagede" at jeg skovlede mad ind  Det er superhårdt i de faser, men det går over!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.