Kærestens fødselsdag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
1 svar
0 synes godt om
2. september 2011

Sifling

Hej alle sammen
Jeg er begyndt at planlægge min kærestes fødselsdag, der er bare det at det er lidt svært at vide, hvordan vores situation er, da min termin er lige oppe over Han har fødselsdag d. 13/9 og jeg er sat til at føde d. 17/9.. Så det er jo begrenset hvor meget man kan planlægge uden for huset.. Og det er også lidt svært at vide, hvad jeg er i stand til på dagen Jeg har valgt at give ham et gavekort til en oplevelse (body-flight i vindtunnel), da han er helt vild med sådan noget adrenalin noget, og jeg har altid så travlt med at sige at han ikke må gøre sådan nogle farlige ting
Men så er der jo selve dagen.. Vi skal selvfølgelig have lækker morgenmad med det hele (scrambleegg, bacon, pølser, panderkager osv), frokost tænkte jeg skulle være boller og lagkage, og til aftensmad havde jeg tænkt mig at bestille sushi (hans livret), hvilket vi ikke har spist gennem hele min graviditet, da det jo ikke er så sikkert.. Og så en god flaske champange, og vin.. Men det er jo lidt svært hvis jeg ikke har født endnu

Men altså, er der ikke lige nogen der har nogle super ideer ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Hasselnødden

Sifling skriver:

Hej alle sammen
Jeg er begyndt at planlægge min kærestes fødselsdag, der er bare det at det er lidt svært at vide, hvordan vores situation er, da min termin er lige oppe over Han har fødselsdag d. 13/9 og jeg er sat til at føde d. 17/9.. Så det er jo begrenset hvor meget man kan planlægge uden for huset.. Og det er også lidt svært at vide, hvad jeg er i stand til på dagen Jeg har valgt at give ham et gavekort til en oplevelse (body-flight i vindtunnel), da han er helt vild med sådan noget adrenalin noget, og jeg har altid så travlt med at sige at han ikke må gøre sådan nogle farlige ting
Men så er der jo selve dagen.. Vi skal selvfølgelig have lækker morgenmad med det hele (scrambleegg, bacon, pølser, panderkager osv), frokost tænkte jeg skulle være boller og lagkage, og til aftensmad havde jeg tænkt mig at bestille sushi (hans livret), hvilket vi ikke har spist gennem hele min graviditet, da det jo ikke er så sikkert.. Og så en god flaske champange, og vin.. Men det er jo lidt svært hvis jeg ikke har født endnu

Men altså, er der ikke lige nogen der har nogle super ideer ???

Det lyder allerede som en fantastisk ide til hans fødselsdag hvad du overvejer, meget sødt og meget kærligt. Bedre gave findes der ikke. Gavekortet må du hellere, ja jeg ved ikke, når først jeres barn kommer til verden, kan det være at han frygter for hans liv hvis han skal ud at afprøve adrenalinkicket.. jeg ved det skete for min mand, jeg gav ham mulighed for at komme ud og paraglide med en instruktør, men da først Elias var kommet til verden, ville han simpelthen ikke selvom han syntes det var en skøn ide, men han ville ikke risikere sit liv og gå glip af hans søns. Meget rørende o meget smukt. Men det endte med at pengene blev spildt idet vi gav det videre til min lillebror, som glemte alt om udløbsdatoen så... vent ligee og se hvordan han har det med det. Jeg ville ikke selv have haft nogen problemer med at bruge kortet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.