Hej alle sammen

Jeg er begyndt at planlægge min kærestes fødselsdag, der er bare det at det er lidt svært at vide, hvordan vores situation er, da min termin er lige oppe over

Han har fødselsdag d. 13/9 og jeg er sat til at føde d. 17/9.. Så det er jo begrenset hvor meget man kan planlægge uden for huset.. Og det er også lidt svært at vide, hvad jeg er i stand til på dagen

Jeg har valgt at give ham et gavekort til en oplevelse (body-flight i vindtunnel), da han er helt vild med sådan noget adrenalin noget, og jeg har altid så travlt med at sige at han ikke må gøre sådan nogle farlige ting
Men så er der jo selve dagen.. Vi skal selvfølgelig have lækker morgenmad med det hele (scrambleegg, bacon, pølser, panderkager osv), frokost tænkte jeg skulle være boller og lagkage, og til aftensmad havde jeg tænkt mig at bestille sushi (hans livret), hvilket vi ikke har spist gennem hele min graviditet, da det jo ikke er så sikkert..

Og så en god flaske champange, og vin.. Men det er jo lidt svært hvis jeg ikke har født endnu

Men altså, er der ikke lige nogen der har nogle super ideer ???

Anmeld