modesty skriver:
Hejsa,
jeg har lidt praktiske spørgsmål m.h.t. at have en altanbarnevogn i de koldeste måneder. Jeg har termin i oktober og regner med at tage altanbarnevognen i brug så snart sundhedsplejersken siger god for det.
Men... det kan jo godt blæse en del på sådan en altan. Er det rigeligt med afskærmning at have kaleche og forlæder? Eller dækker I også åbningen i kalechen til? Med regnslag, stofble eller noget helt tredje? Det er vel ret svært at undgå træk 100%?
Kan man godt lade barnevognskassen blive ude hele tiden, og så bare dække den til med regnslag? Eller bliver den jordslået? Jeg går ud fra at madrassen skal med ind når den ikke bliver brugt, i de våde og kolde måneder?
På forhånd tak for svar. 
Min datter er fra oktober sidste år og vi brugte vores barnevogn på vores altan. Den er tildækket, men ikke helt åben, så det har ikke blæst for meget ind på hende.
Vi brugte en stofble, for at tage det værste vind - og for at gøre det lidt mørkere 
Som K&S skriver, så er jeg heller ikke stor tilhænger af regnslaget - det bliver hurtigt fugtigt.
Vores barnevogn tog vi også altid ind for natten 
Anmeld