Hverdagen med en 1. mds baby...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. september 2011

Alexander&Lærke

Hvordan ser jeres dagligdag med jeres nyfødt ud.... Syntes min går meget ud på praktiske gøremålnår altså lillepigen tillader det,  Så er nysgerrig på hvad i får tiden til at gå med... Kan slet ikke huske hvordan den så ud da jeg gik hjemme med  min søn....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

camillakrath

Mette&Alexander skriver:

Hvordan ser jeres dagligdag med jeres nyfødt ud.... Syntes min går meget ud på praktiske gøremålnår altså lillepigen tillader det,  Så er nysgerrig på hvad i får tiden til at gå med... Kan slet ikke huske hvordan den så ud da jeg gik hjemme med  min søn....

Benjamin er godt nok 4 måneder nu. Men da han var en måned gammel, synes jeg vi levede i en lille bobbel. Han SKULLE spise hver 3. time og fordi han var for tidligt født havde han ekstrem meget brug for omsorg.

Så han var faktisk ved os hele tiden. Og vi var bare sååå trætte

Og ja - så skulle der jo også vaskes tøj, laves mad og sådan. Så det var vist et fuldtidsjob at gå herhjemme

Anmeld

1. september 2011

Fam. Madsen

vores hverdag med min søn, som er fra den 20/7 vi står op kl. 8 hvor han får en flaske, så sover han i 3 timer mere hvor jeg hygger med min store søn, og følger ham i Børnehave, samme med lillebror når vi kommer hjem som er omkring 10.30 hygger vi lidt inden han får en flaske og kommer ud af sove, her tager han gerne ca 4-5 timer. hvor han så kommer ind og får en flaske og vi henter hans far og storbror

Anmeld

2. september 2011

Alexander&Lærke

Fam. Madsen skriver:

vores hverdag med min søn, som er fra den 20/7 vi står op kl. 8 hvor han får en flaske, så sover han i 3 timer mere hvor jeg hygger med min store søn, og følger ham i Børnehave, samme med lillebror når vi kommer hjem som er omkring 10.30 hygger vi lidt inden han får en flaske og kommer ud af sove, her tager han gerne ca 4-5 timer. hvor han så kommer ind og får en flaske og vi henter hans far og storbror

Ok det er godt nok en lille sove tryne du har der.., men dete r jo dejligt at de kan sove lidt indi mellem. Min Datter er fra den 23/7. Og det svinger helt vild hvordan hun sover, enten har hun en dag hvor hun sover helt vild eller også er hun meget vågen sover kun hvis hun får lov at sove i mors arm.... Hun har flest dage hvor hun helst hænger på armen, så får man ikke lavede så megtes som man gerne ville. Syntes også der er svært at gå igang med noget da jeg aldrig ved om hun vågner om et kvater eller 2-3 timer. FX i dag har jeg kunne lave en hel masse hvis jeg vidste at hun ville sove, men der har jeg så ikke gjort da jeg ikke vidste det ville blive sådan en dag.... Syntes dete r svært med at finde en rytme, men det kommer nok med tiden...

Anmeld

2. september 2011

Fam. Madsen

Mette&Alexander skriver:

Ok det er godt nok en lille sove tryne du har der.., men dete r jo dejligt at de kan sove lidt indi mellem. Min Datter er fra den 23/7. Og det svinger helt vild hvordan hun sover, enten har hun en dag hvor hun sover helt vild eller også er hun meget vågen sover kun hvis hun får lov at sove i mors arm.... Hun har flest dage hvor hun helst hænger på armen, så får man ikke lavede så megtes som man gerne ville. Syntes også der er svært at gå igang med noget da jeg aldrig ved om hun vågner om et kvater eller 2-3 timer. FX i dag har jeg kunne lave en hel masse hvis jeg vidste at hun ville sove, men der har jeg så ikke gjort da jeg ikke vidste det ville blive sådan en dag.... Syntes dete r svært med at finde en rytme, men det kommer nok med tiden...

han sover rigtig meget, det er virkelig en omvæltning fra hvordan hans storebror var, for han sov næste ikke men jeg nyder det for som du siger man får lavet mere når de sover.. men vores rytme er bleven efter hvordan min hverdag var med storebror inden han kom, så han har bare indordnet sig.. så mon ikke også din lille pige gør det

Anmeld

2. september 2011

elvital

sådan var min hverdag vist også dengang! Højdepunkterne var når man lige ku nå at tænde computeren eller gå i bad! Woop Woop, party time!

Havde jeg ikke haft min blog at pleje så var jeg blevet kuk kuk! For det at jeg indimellem skrev blog gav mig til hyggetid når bebs sov!

Så faktisk hvis du vil, så kan du læse om det jeg lavede i hverdagen med min lille bebs.... Men som sagt, det er ikke action præget læsning! For det sætter sgu begrænsninger med sådan en betski!

(min blog hedder , og vælg fra december 2010 og så frem! For alt før december er bare bitcheri over ikke at ku bevæge min gravide krop rundt!)

Anmeld

2. september 2011

Pige2009

Mette&Alexander skriver:

Vi stod op omkring kl. 9 og gik så og hyggede og nussede i løbet af formiddagen, hvis vi ikke lige skulle i mødregruppe til babysalmesang, babybio eller andre ting Laura sov som regel til middag fra 12-16 så der havde jeg tid til rengøring og madlavning og ellers bare afslapning foran computeren, hvor baby.dk blev frekventeret konstant!

Om aftenen lå Laura og jeg og nussede og hyggede på sofaen til hun blev puttet omkring kl. 22

Anmeld

2. september 2011

lycly

Min datter er snart 2 måneder, i starten sov hun ikke ret meget, så der gik dagen med at sidde med hende på armen foran fjernsynet. Men nu sover hun lidt mere og så sørger jeg ellers for at holde lejligheden pæn, får vasket tøj og sådan. Nogle gange går jeg ture med hende i barnevognen når hun skal sove. 
Der er absolut ingen rutine endnu, prøver bare at tage tingene som de kommer i løbet af dagen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.