Svar fra Indenrigs- og sundhedsministeriet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2011

AnneH

foto på lærred skriver:

Jeg har skrevet for at give min menning til kende. Jeg har aldrig fået svar (forventede det heller ikke) Det er jo manden som i morgen TV sammenlignede at være i behandling med at han jo også skulle betale fordi han ville have kontaktlinser

Det er jo en passende sammenligning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

Meliora

AnneH skriver:

Det er da godt at I ikke skal betale noget for behandlingerne.

Jeg må indrømme at jeg før i tiden har ment at Bertel, var en dygtig politikker, men ikke nu. Da jeg så ham på DR2 hvor han sagde de samme ting tabte jeg alt respekt for ham.

Han har efter min mening ikke sat sig godt nok ind hvilke betydninger det har får de par der er i behandling og hvad det betyder for alle dem som endnu ikke er kommet i behandling.

Helt enig;-) Manden ANER ikke hvad han snakker om, og har ikke styr på fakta:-(

Anmeld

3. september 2011

Mamalou

Jeg synes det er super sejt af dig at sende mail til B.H. frem for bare at acceptere lovgivningen. Jeg synes det ville være på sin plads, at der blev svaret på din mail og her menes der ikke standard svar med opridsning af lovgivningen og prisliste. Det er at tage pis på folk - valgkamp eller ej. Som det allerede er nævnt, så er mit foreslag at du sender en mail igen - evt med den tidligere mail - og beder om at få svar! Held og lykke med det Kh. Louise

Anmeld

4. september 2011

Stjernestoev

Jeg synes faktisk det er ret grotesk at I alle har fået svar samme dag, blot fordi der er valgkamp. Jeg synes I skal gå til medierne med det.

Anmeld

4. september 2011

AnneH

FruRafn skriver:

Helt enig;-) Manden ANER ikke hvad han snakker om, og har ikke styr på fakta:-(

Og det er dumt, især med et emne med så mange følelser indblandet.

Anmeld

4. september 2011

AnneH

Mamalou skriver:

Jeg synes det er super sejt af dig at sende mail til B.H. frem for bare at acceptere lovgivningen. Jeg synes det ville være på sin plads, at der blev svaret på din mail og her menes der ikke standard svar med opridsning af lovgivningen og prisliste. Det er at tage pis på folk - valgkamp eller ej. Som det allerede er nævnt, så er mit foreslag at du sender en mail igen - evt med den tidligere mail - og beder om at få svar! Held og lykke med det Kh. Louise

Noget bliver man nødt til at gøre i sådanne sager. Desværre er det bare ikke nok.

Har desværre ikke længere den mail jeg har sendt til ham, da min gamle computer gik ned, desværre. Men skriver til dem igen og klager over deres svar.

Anmeld

4. september 2011

AnneH

Stjernestoev skriver:

Jeg synes faktisk det er ret grotesk at I alle har fået svar samme dag, blot fordi der er valgkamp. Jeg synes I skal gå til medierne med det.

Helt ening.

Tror ikke at medierne vil bruge tid på det. Synes ikke at der har været særlig meget i medierne omkring emnet. Hvilket jeg synes er får dårligt. Der har været meget lidt på de lokale nyheder rundt i landet.

Skrev inden forslaget blev vedtaget til go' morgen danmark, men de ville ikke tage det op før efter det er vedtaget!! Lidt sent synes jeg, og jeg har endnu ikke set noget omkring det hos dem.

Da der var høring i folketinget, var der heller ikke den store dækning af sagen og der var ingen fra regeringen der mødte op!! Hvilket er efter min mening forkasteligt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.