Mus84 skriver:
det er sjovt som i er imod det, andre har faktisk anbefalet mig det fordi der er mange andre der gør det. De anbefaler det fra 6 mrd pga nogle eu regler vist nok, eller så noget lign men man rent faktisk godt kan starte med måde fra 4 mrd.
Vi snakker kun om at jeg vil prøve med det, ikke at hun skal have flere flasker af det, kun at jeg vil prøve en lille portion ved siden af mme til aften flasken. ?? Det er kun fordi om dagen sover hun heller ej så længe af gangen at jeg aldrig når at få sovet. Mange i min mødregruppe sover børnene gerne 10 timer i træk.. Så det er kun en prøve jeg vil gøre det og se om det har effekt på hendes søvn
Jeg kan også se i andre tråde herinde at mange andre gør og anbefaler det, men trådene er noget gamle så derfor ville jeg lave en ny.
Er der slet ingen som kan en god opskrift eller lign?? 
Hejsa. Du kan sagtens give lidt vælling, men start i det små feks med 100ml lige før sengetid.
Jeg har gjort det med alle mine, og 1 startede allerede med vælleing da han var 3 mdr gammel! Og til en oplysning lever de alle i bedste velgående, er ikke overvægtige eller noget
Du kan købe feks de pulver der er i handlen til babyer, eller du kan selv lave det. Så skal du bruge noget maizena mel. Opskriften står på posen....den kan jeg nemlig ikke længere huske
Pøj pøj med det.
Anmeld