UPDATE på: Hjælp til regntøj til dreng på 10 måneder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.021 visninger
17 svar
0 synes godt om
1. september 2011

Fru.Mäes <3

https://www.baby.dk/debat/131479pi1/boern-01-aar/hjaelp-til-regntoej-til-dreng-paa-10-maaneder.aspx

Så fik jeg købt en regnDRAGTE/flyverdragte til Felix...

200 kr. - da den var udgået og det var den sidste de havde!! Synes selv det var lidt af et KUP

Krams Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

B&J

Ja det var et kup og den er super sød

Anmeld

1. september 2011

Fru.Mäes <3

B&J skriver:

Ja det var et kup og den er super sød

Jeg havde bare kørt rundt hele dagen og kiggede efter noget regntøj og er flyverdragte.. Men der vare bare IKKE lige det jeg ville have.. Men denne her SPRANG mig i øjnene - også måtte vi bare eje den, Felix og jeg

Anmeld

1. september 2011

B&J

Felix's Mor <3 skriver:

Jeg havde bare kørt rundt hele dagen og kiggede efter noget regntøj og er flyverdragte.. Men der vare bare IKKE lige det jeg ville have.. Men denne her SPRANG mig i øjnene - også måtte vi bare eje den, Felix og jeg

det kan jeg godt forstå hvis den sprang på min vej havde ejg også købt den

Anmeld

1. september 2011

Fru.Mäes <3

B&J skriver:

det kan jeg godt forstå hvis den sprang på min vej havde ejg også købt den

Der stod osse nogen og kiggede på den, men de slap den og kiggede på et sæt i stedet for - også slog MOR her til og snuppede den!! PUHHHA, godt jeg gjorde det da.. Rigtige størrelse, amen hvor heldig kan man være

Den var osse til piger, lilla med lyserøde elefanter - NØJ, den var osse fin.. Må have mig en pige engang

Anmeld

1. september 2011

B&J

Felix's Mor <3 skriver:

Der stod osse nogen og kiggede på den, men de slap den og kiggede på et sæt i stedet for - også slog MOR her til og snuppede den!! PUHHHA, godt jeg gjorde det da.. Rigtige størrelse, amen hvor heldig kan man være

Den var osse til piger, lilla med lyserøde elefanter - NØJ, den var osse fin.. Må have mig en pige engang

hihihih så føler man sig ekstra heldig fordi der var nogle der også var ved at hapse den...

jaa det har jeg også sagt jeg må nød til at have en pige næste gang for at købe alt det pige tøj man kan få , men hvis det bliver en dreng jamen så er mit hjerte hoppende glad

Anmeld

1. september 2011

Fru.Mäes <3

B&J skriver:

hihihih så føler man sig ekstra heldig fordi der var nogle der også var ved at hapse den...

jaa det har jeg også sagt jeg må nød til at have en pige næste gang for at købe alt det pige tøj man kan få , men hvis det bliver en dreng jamen så er mit hjerte hoppende glad

Begge køn er velkomne her, MEN kunne være lidt sjovt at få en bete pige..

Ved ikke hvorfor, men når jeg shopper tøj til Felix, så er det simpelthen bare ALT det lilla og lyserøde der spinger mig i øjnene, SÅ det kunne være lidt sjovt at få lov til at købe det engang

Anmeld

1. september 2011

B&J

Felix's Mor <3 skriver:

Begge køn er velkomne her, MEN kunne være lidt sjovt at få en bete pige..

Ved ikke hvorfor, men når jeg shopper tøj til Felix, så er det simpelthen bare ALT det lilla og lyserøde der spinger mig i øjnene, SÅ det kunne være lidt sjovt at få lov til at købe det engang

Nemlig du har helt ret

Anmeld

1. september 2011

tweety2060

ih hvor er den fin og sej hvor fandt du den henne? Hvad mærke er det?

Anmeld

1. september 2011

tweety2060

Felix's Mor <3 skriver:

ih hvor er den fin og sej! hvor har du fundet den henne? Hvad mærke er den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.