gode råd til en hyggelig aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. september 2011

henh01

Jep, som overskriften lyder, vil jeg gerne gøre dagen lidt speciel for kæresten.

Hvad kan jeg lave så han føler sig lidt ekstra heldig? Han kommer sent hjem og kom i går til skade med sin finger. Oveni det har jeg været rigtig sur og tvær, underskudsagtig (hvis der er noget der hedder det haha) så synes han fortjener lidt ekstra..

Vi har Noam hjemme så vi kan ikke som sådan tage nogle steder hen. Jeg har handlet ind - svinekød i yoghurt og knas (meget mærkelig opskrift - glæder mig til at smage det)

Hvad ellers?

Kom gerne med gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

2721

Hvad med en gang massage til herren, og så ellers bare hyg om ham, med kærlige ord og bare få ham til at føle sig værdsat

Anmeld

1. september 2011

L.J.L

henh01 skriver:

Jep, som overskriften lyder, vil jeg gerne gøre dagen lidt speciel for kæresten.

Hvad kan jeg lave så han føler sig lidt ekstra heldig? Han kommer sent hjem og kom i går til skade med sin finger. Oveni det har jeg været rigtig sur og tvær, underskudsagtig (hvis der er noget der hedder det haha) så synes han fortjener lidt ekstra..

Vi har Noam hjemme så vi kan ikke som sådan tage nogle steder hen. Jeg har handlet ind - svinekød i yoghurt og knas (meget mærkelig opskrift - glæder mig til at smage det)

Hvad ellers?

Kom gerne med gode råd

når børnene er lagt i seng kan i se en god film, som du evt har hentet hos Blockbuster, og spise nogle lækre snacks til. Efter filmen, kan du give en dejlig massage.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.