Chili Con Carne ... Opskrift søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

926 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. september 2011

SjeBets

Chili Con Carne opskrift søges, jeghar planer om at når ungerne en gang ikke er her NOGEN af dem, så skal vi have chili con carne . en god hjemmelaver stærk en, MEN har ikke en god opskrift. 

Så jeg tilspørger jer baby.dk brugere har I opskriftEN som bare skal prøves ... gerne noget med tons af bønner .. vi er helst tosset med alle slags bønner 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

Mor1012

SjeBets skriver:

Chili Con Carne opskrift søges, jeghar planer om at når ungerne en gang ikke er her NOGEN af dem, så skal vi have chili con carne . en god hjemmelaver stærk en, MEN har ikke en god opskrift. 

Så jeg tilspørger jer baby.dk brugere har I opskriftEN som bare skal prøves ... gerne noget med tons af bønner .. vi er helst tosset med alle slags bønner 

du kan få min laver det 1 gang uigentlig

Anmeld

1. september 2011

SjeBets

Emilie2010 skriver:

du kan få min laver det 1 gang uigentlig

Det vil jeg meget gerne Vi elsker det men får  det altid i en meget kedelig børnevenlig version .. 

Anmeld

1. september 2011

SjeBets

Mussen2 skriver:

https://www.baby.dk/debat/57455pi2/madopskrifter/din-bedste-chili-con-carne.aspx

Her er mange gode bud

Taark dte vil jeg da lige tage en kigger på  

Anmeld

1. september 2011

Mor1012

INDKØB :

OKSEKØD

TOMATPURÉ

DÅSETOMAT HAKKET

BRUNE BØNNER

MAJS

CHILI

CREME FRESH

FLYTES

hvidløg

løg

KNORR CHILI CON CARNE MIX

brun løg, og dernæst brun oksekødet.

kom et hakked hvidløg i og en halv dåse tomat pure.

kom en dåse hakket tomater i og et brev af KNORR chili con carne mix,  smag det hele til med chili, salt og peber.

kom til sidst majs og bønner i retten.

Serveres med tis, og flytes, creme fresh.

SjeBets skriver:

Anmeld

1. september 2011

Mor1012

SjeBets skriver:

Taark dte vil jeg da lige tage en kigger på  

hvor pinligt, kom til at skrive serveres med tis... mente RIS

vi plejer at bruge sådan en chili man kan få i sådan en beholder. hvor der står kinesisk tegn på. det er super stærk. det er ligesom ketchup , det bare chili i stedet for. altså konsistensen

men man kan os bruge frish chili

jeg syntes ikke om stødt chili

og jeg fik jalepenos til i mandags Ummm det var godt

Anmeld

1. september 2011

SjeBets

Emilie2010 skriver:

hvor pinligt, kom til at skrive serveres med tis... mente RIS

vi plejer at bruge sådan en chili man kan få i sådan en beholder. hvor der står kinesisk tegn på. det er super stærk. det er ligesom ketchup , det bare chili i stedet for. altså konsistensen

men man kan os bruge frish chili

jeg syntes ikke om stødt chili

og jeg fik jalepenos til i mandags Ummm det var godt

hehe så det godt , det var lidt sjovt og jeg takker .. så hra jeg lidt at gå i krig med  

Anmeld

1. september 2011

Mor1012

SjeBets skriver:

hehe så det godt , det var lidt sjovt og jeg takker .. så hra jeg lidt at gå i krig med  

DET VAR PINLIGT  hehe ... umm tis

håber den smager

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.