Har brug for at råbe det til hele verden:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

966 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. september 2011

Anonym trådstarter

JEG ER FORELSKET !!  

Det har jeg ikke prøvet i laaaaaang tid (år), men nu har jeg mødt den sødeste mand, som jeg her efter to månder kan mærke, jeg er blevet SÅ forelsket i. Når vi er sammen, kan vi bare sidde og kigge hinanden dybt i øjnene. Vi kysser lidenskabeligt ret ofte (total teenager igen) Når vi sover sammen ligger vi og krammer os til hianden, ansigt mod ansigt. Jeg har brug for at mærke ham tæt på mig, og kan mærke det er gensidigt Jeg har bare lyst til at råbe det til hele verden, men tør ikke rigtig at blæse det for stort op - så det gøres lige som ano for nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

JEG ER FORELSKET !!  

Det har jeg ikke prøvet i laaaaaang tid (år), men nu har jeg mødt den sødeste mand, som jeg her efter to månder kan mærke, jeg er blevet SÅ forelsket i. Når vi er sammen, kan vi bare sidde og kigge hinanden dybt i øjnene. Vi kysser lidenskabeligt ret ofte (total teenager igen) Når vi sover sammen ligger vi og krammer os til hianden, ansigt mod ansigt. Jeg har brug for at mærke ham tæt på mig, og kan mærke det er gensidigt Jeg har bare lyst til at råbe det til hele verden, men tør ikke rigtig at blæse det for stort op - så det gøres lige som ano for nu

Dejligt  

Anmeld

1. september 2011

ekzunz

Skønt og tillykke Der er ikke noget mere fantastisk

(og jeg tænker bare at jeg har en fornemmelse af hvem du er )

Anmeld

1. september 2011

Chillien

Hvor dejligt for dig..!

Anmeld

1. september 2011

Anonym trådstarter

Znuzke skriver:

Skønt og tillykke Der er ikke noget mere fantastisk

(og jeg tænker bare at jeg har en fornemmelse af hvem du er )

Jaaa måske du ved hvem jeg er hehe. Kan bare sige, at der endelig sker noget godt her i stedet for modgang hele tiden

Anmeld

1. september 2011

ekzunz

Anonym skriver:

Jaaa måske du ved hvem jeg er hehe. Kan bare sige, at der endelig sker noget godt her i stedet for modgang hele tiden

Og dét fortjener du sgu!!! Og jeg er temmelig misundelig på den der forelskelse....

Anmeld

1. september 2011

Anonym trådstarter

Znuzke skriver:

Og dét fortjener du sgu!!! Og jeg er temmelig misundelig på den der forelskelse....

Tusinde tak søde - jeg må indrømme, at jeg virkelig også nyder det  Tænk vi har kendt hinanden i to måneder uden jeg har fundet en eneste fejl hos ham

Anmeld

1. september 2011

B&J

KÆMPE TILLYKKE med kærligheden

Anmeld

1. september 2011

Pige2009

Anonym skriver:

JEG ER FORELSKET !!  

Sikke et skønt indlæg!

Anmeld

1. september 2011

Femøre

Tillykke, tillykke!!

Ih, savner den der første forelskelse, hvor alt bare er nyt og spændende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.