Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JEG ER FORELSKET !!
Det har jeg ikke prøvet i laaaaaang tid (år), men nu har jeg mødt den sødeste mand, som jeg her efter to månder kan mærke, jeg er blevet SÅ forelsket i. Når vi er sammen, kan vi bare sidde og kigge hinanden dybt i øjnene. Vi kysser lidenskabeligt ret ofte (total teenager igen) Når vi sover sammen ligger vi og krammer os til hianden, ansigt mod ansigt. Jeg har brug for at mærke ham tæt på mig, og kan mærke det er gensidigt Jeg har bare lyst til at råbe det til hele verden, men tør ikke rigtig at blæse det for stort op - så det gøres lige som ano for nu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: JEG ER FORELSKET !! Det har jeg ikke prøvet i laaaaaang tid (år), men nu har jeg mødt den sødeste mand, som jeg her efter to månder kan mærke, jeg er blevet SÅ forelsket i. Når vi er sammen, kan vi bare sidde og kigge hinanden dybt i øjnene. Vi kysser lidenskabeligt ret ofte (total teenager igen) Når vi sover sammen ligger vi og krammer os til hianden, ansigt mod ansigt. Jeg har brug for at mærke ham tæt på mig, og kan mærke det er gensidigt Jeg har bare lyst til at råbe det til hele verden, men tør ikke rigtig at blæse det for stort op - så det gøres lige som ano for nu
Dejligt
Skønt og tillykke Der er ikke noget mere fantastisk
(og jeg tænker bare at jeg har en fornemmelse af hvem du er )
Hvor dejligt for dig..!
Znuzke skriver: Skønt og tillykke Der er ikke noget mere fantastisk (og jeg tænker bare at jeg har en fornemmelse af hvem du er )
Jaaa måske du ved hvem jeg er hehe. Kan bare sige, at der endelig sker noget godt her i stedet for modgang hele tiden
Anonym skriver: Jaaa måske du ved hvem jeg er hehe. Kan bare sige, at der endelig sker noget godt her i stedet for modgang hele tiden
Og dét fortjener du sgu!!! Og jeg er temmelig misundelig på den der forelskelse....
Znuzke skriver: Og dét fortjener du sgu!!! Og jeg er temmelig misundelig på den der forelskelse....
Tusinde tak søde - jeg må indrømme, at jeg virkelig også nyder det Tænk vi har kendt hinanden i to måneder uden jeg har fundet en eneste fejl hos ham
KÆMPE TILLYKKE med kærligheden
Sikke et skønt indlæg!
Tillykke, tillykke!!
Ih, savner den der første forelskelse, hvor alt bare er nyt og spændende.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128