Hjælp til regntøj til dreng på 10 måneder!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

914 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. september 2011

Fru.Mäes <3

Heej piger. Felix er startede i dagpleje i dag, og skal jo selvfølgelig have nogt regntøj Men hvad str. skal MOR her købe?! Han bruger str. 68-74 i H&M's tøj.. Så skal jeg købe en str. 80 eller hvad!? Og HVOR køber jeg noget regntøj, som ikke er fandens dyrt!!! Krams Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

Mette.

Felix's Mor <3 skriver:

Heej piger. Felix er startede i dagpleje i dag, og skal jo selvfølgelig have nogt regntøj Men hvad str. skal MOR her købe?! Han bruger str. 68-74 i H&M's tøj.. Så skal jeg købe en str. 80 eller hvad!? Og HVOR køber jeg noget regntøj, som ikke er fandens dyrt!!! Krams Rikke

Jeg ville ikke købe det større end 74 så, for det er jo nok også begrænset hvor lang tid han skal blive ved at bruge regntøj, indenfor et par måneder skifter de jo til flyverdragter.

Min datter på 16 måneder er også lige startet i DP, hun har fået et sæt fra Ticket to Heaven, det er super godt, og kostede 400 kr. hendes er en str. 80 og hun svømmer nærmest i det.

Anmeld

1. september 2011

K&S

Felix's Mor <3 skriver:

Jeg købte et sæt i str. 80, da Anton startede i DP (også 10 måneder) i BILKA til 149 kroner  

Anmeld

1. september 2011

helle85

som regl plejer regntøj at værer meget stort. nogen gange kan man få det billig i føtex, kvickly eller bilka

Anmeld

1. september 2011

bullerbassen

Kan varmt anbefale at købe en regndragt når de er så små - syntes det var så skønt med en heldragt frem for 2 dele. men det er nok en smagssag.

Vi havde en fra Miniature - SUPER lækker men også i den dyre ende.

Anmeld

1. september 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Felix's Mor <3 skriver:

Jeg ville købe i str. 80, da han så også har lidt at vokse i og giver en større bevægelsesfrihed. Du kan købe ganske udemærket regntøj i Bilka og Føtex

Anmeld

1. september 2011

GitteC78

Jeg ville nok købe en str. 80.... Du kan få nogle gode og billige i Føtex og Bilka...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.