amning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. januar 2009

katty25

Hej med jer

Er der nogen vide om man må farve sit hår når man ammer
for jeg er lidt tivil

knuzkatty

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2009

fam.4xc

de fleste ville nok ik anbefale det, men det må være en vuderingssag for dig selv

Jeg har godt nok aldrig ammet, men har fået farvet hår gennem begge mine graviditeter, selvom det ik anbefales...

Anmeld

15. januar 2009

LotteN

jeg har fået afvide af min kærestes faster, som er frisør at man gerne må farve hår når man ammer, bare ikke når man er gravid(dog gerne striber)!

Anmeld

15. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Eftersom den frarådes at bruge cremer med mærkelige tilsætningsstoffer, parfume o.s.v. mens man ammer, tror jeg heller ikke det er noget god ide at farve hår. Jeg ville i hvert fald ikke turde gøre det.

Anmeld

15. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Altså jeg har ammet Idun i 3.5 år. Jeg har altid farvet mit hår, dog med henna (NATURLIG HENNA - der ikke er kemisk behandlet eller forblandet!). Både under min graviditet og under amning.

HVIS man ellers er sund og rask og spiser sundt, ikke ryger eller drikker, så er det for mig ikk nogen kæmpe forbrydelse. Jeg syntes det vigtigste er at man AMMER og generalt lever sundt ...

Anmeld

15. januar 2009

Diana...

Rikke skriver:

Eftersom den frarådes at bruge cremer med mærkelige tilsætningsstoffer, parfume o.s.v. mens man ammer, tror jeg heller ikke det er noget god ide at farve hår. Jeg ville i hvert fald ikke turde gøre det.

Helt enig det går jo i kroppen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.