Udesko til vuggestue - hjælp :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.160 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. september 2011

Clisolka

Hej piger 

I bliver lige nødt til at hjælpe mig her. Vi havde jo vuggestuestart i dag, hvor de fortalte mig, at de små ikke kommer ned på jorden her i efteråret, meeeeen hun skal have noget fodtøj, som kan tåle at blive vådt. 

Jeg er helt på herrens mark, for min datter kan jo ikke gå endnu, så hvad ville være det nemmeste at købe?

Jeg havde tænkt på nogle termo futter, men det var ikke nødvendigt, sagde de - men hvad så  

Hilsen en forvirret førstegangs-vuggestuemor 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

anmaj

Babymor2010 skriver:

Hej piger 

I bliver lige nødt til at hjælpe mig her. Vi havde jo vuggestuestart i dag, hvor de fortalte mig, at de små ikke kommer ned på jorden her i efteråret, meeeeen hun skal have noget fodtøj, som kan tåle at blive vådt. 

Jeg er helt på herrens mark, for min datter kan jo ikke gå endnu, så hvad ville være det nemmeste at købe?

Jeg havde tænkt på nogle termo futter, men det var ikke nødvendigt, sagde de - men hvad så  

jeg købte sådan nogle futter der ligner luffer og de er vandafvisende... for min kunne heller ikke gå.. mine er vidst nok mikkline.

håber det kunne berolige lidt.

Anmeld

1. september 2011

Sara.

Babymor2010 skriver:

Hej piger 

Hej :-)

Ja det kan være en jungle at være vuggestue-mor....

Det undre mig at de små ikke kommer ned udenfor? hvor gammel er din datter?

og hvis hun ikke kan gå vil jeg bestemt ikke give hende rigtige sko på, men i stedet for sådan nogle futter som du hentyder til. Man kan både få nogle varme og også nogle regnvejrsagtige nogle.

Mvh Sara, mor til en børnehave pige og en vuggestue dreng, og pæd. studerende (så har været i et par forskellige vuggestuer)

Anmeld

1. september 2011

Clisolka

anmaj skriver:

jeg købte sådan nogle futter der ligner luffer og de er vandafvisende... for min kunne heller ikke gå.. mine er vidst nok mikkline.

håber det kunne berolige lidt.

Mon ikke det er termo futterne? Jeg tror altså jeg køber sådan nogle alligevel  Haha, de ligner jo vanter, blot de er formet som en sko 

Anmeld

1. september 2011

maria_wlt

Sådan nogen her...

De kan fåes for ingen penge i Bilka, Føtex...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. september 2011

AndreasMor84

Hmm kommer de små ikke ned på jorden her i efteråret? Skal de så bare sidde i en barnevogn og glo eller?

Det er jo helt hen i skoven dét der...

Hilsen en pædagog

By the way.. vil også anbefale de der "luffer" til fødderne

Anmeld

1. september 2011

Clisolka

lærkes_mor skriver:

Hej :-)

Ja det kan være en jungle at være vuggestue-mor....

Det undre mig at de små ikke kommer ned udenfor? hvor gammel er din datter?

og hvis hun ikke kan gå vil jeg bestemt ikke give hende rigtige sko på, men i stedet for sådan nogle futter som du hentyder til. Man kan både få nogle varme og også nogle regnvejrsagtige nogle.

Mvh Sara, mor til en børnehave pige og en vuggestue dreng, og pæd. studerende (så har været i et par forskellige vuggestuer)

Haha ja, lige nu er det en jungle - man skal jo lige ind i det 

Hun er 10 mrd. Det var lige hurtigt jeg spurgte om det, men de kommer ikke ned på jorden her, når det bliver koldt 

Ja, jeg tror jeg køber de termo futter, så bliver hun i hvert fald ikke våd 

Anmeld

1. september 2011

Clisolka

maria_wt skriver:

Sådan nogen her...

De kan fåes for ingen penge i Bilka, Føtex...

Ja, lige dem jeg tænkte på 

Anmeld

1. september 2011

Clisolka

Solstråle2011 skriver:

Hmm kommer de små ikke ned på jorden her i efteråret? Skal de så bare sidde i en barnevogn og glo eller?

Det er jo helt hen i skoven dét der...

Hilsen en pædagog

By the way.. vil også anbefale de der "luffer" til fødderne

Haha ja godt spørgsmål om de skal sidde i en barnevogn.. Jeg synes også det lyder... hmm ja... 

Jeg må vist liiiiige spørge dem en ekstra gang i morgen. 

Jeg køber futterne, så må de bruge dem  Jeg syntes bare det lød underligt. 

Anmeld

1. september 2011

Sara.

Babymor2010 skriver:

Haha ja, lige nu er det en jungle - man skal jo lige ind i det 

Hun er 10 mrd. Det var lige hurtigt jeg spurgte om det, men de kommer ikke ned på jorden her, når det bliver koldt 

Ja, jeg tror jeg køber de termo futter, så bliver hun i hvert fald ikke våd 

Synes det lyder som en god ide :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.