Hej piger.
Vidste ikke lige hvad jeg skulle skrive i overskfiten, men sagen er den, at vi havde besøg af SP igår, og hun rådede os ti lat tage til at tage ti llægen og få tjekket min søns øre (han piller rigtig meget ved sine øre, ISÆR venstre - men har ikke problemer med hørelsen..). I den forbindelse vil jeg lige spørge jer; Er der nogen, som har haft børn, der piller ved ørene uden at have dårlig hørelse, og hvad har der været galt?^
desuden skal hans tungebånd tjekkes, da hun mente, at det måske var en smule stramt - men hun var ikke sikker, så det skulle lige tjekkes ved lægen også. I den forbindelse, vil jeg lige spørge; Til jer, hvis børn har haft stramt tungebånd - hvordan fungerer det, når de skal "klippe" tungebåndet? Det lyder SÅ voldsomt.. Og er der nogen der har prøvet det med "større børn" (8-9 mdr) ?
Endelig; jeg ringede til lægen i morges, og fik en tid til os kl 14!! Det er verdens dummeste tidspunkt; det er normalt der han skal sove til middag.. Jesus, aner iikke lige hvad jeg skal gøre i dén forbindelse. Han bliver da UMULIG hvis han ikke kommer i seng der.. Og det bliver da noget af et lorte-besøg hos lægen så
PIV!!!
Knus en meget forvirret mor 
Anmeld